تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815311422




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهيدان اصل و اساس انقلاب هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: شهيدان اصل و اساس انقلاب هستند
تبريز- استاندار آذربايجان شرقي گفت: شهيدان اصل و اساس انقلاب بوده و يادگار روزهاي سخت كشور براي حفظ عزت و عظمت گذشته و حال كشور هستند.


"احمد عليرضابيگي" شنبه شب درديدار باخانواده شهدا و جانبازان افزود: دستاوردها و پيشرفت هاي حاصله در كشور محصول فداكاري و خون شهداست و وظيفه داريم راه آنان را با قدرت و صلابت ادامه دهيم.

وي با اشاره به تقديم 10 هزار شهيد و بيش از 23 هزار جانباز و ايثارگر از استان به انقلاب اسلامي، گفت: شهدا اندوخته هاي انقلاب هستند و زنده نگه داشتن راه، هدف و يادشان وظيفه همگاني است و با ديدار ازخانواده آنان مراتب قدرداني و قدرشناسي خود را بايد ابراز كنيم.

عليرضابيگي افزود: شهدا در زمان جنگ تحميلي مورد اعتماد و محل رجوع مردم بوده و در تقويت جبهه هاي جنگ و پشتيباني از آن نقش اول را داشتند و در زمان حال نيز خانواده هاي شهدا از معتمدان مردم مي باشند.

وي گفت: خانواده شهدا امين و امانتدار مردم بوده و امور مهم جامعه نيز از طريق آنان انجام مي گيرد، بر اين اساس شهدا و خانواده هاي آنان براي جوانان الگو و الهام بخش است.

وي تاكيد كرد: شناسايي و رسيدگي به مسايل خانواده هاي شهدا در واقع بيمه انقلاب و از عوامل بازدارنده نفوذ دشمنان براي ضربه زدن به انقلاب مي باشد.

نماينده عالي دولت در استان گفت: در اندازه وسع به مشكلات خانواده هاي شهدا رسيدگي و با تجليل از مقام شهيد از انقلاب تجليل مي كنيم و اگر احيانا احقاق حق لازم است و يا غفلتي صورت گرفته تلاش در جبران آن مي كنيم.

عليرضابيگي همچنين ديدار با خانواده شهدا را اسباب دلگرمي و پشتوانه روحي مسوولان عنوان كرد.

استاندار آذربايجان شرقي شنبه شب با چهار خانواده شهيد و جانباز "محمود آغنده"(جانباز و برادر شهيد)،"يگانه پورسليمان"(خانواده شهيد) ،"حمدالله زارعي" (بيمارام.اس) فرزند شهيد قاسم زارعي و محمد قرجه داغي جانباز روحي و رواني 40 درصد، ديدار و به مسايل و مشكلات آنان رسيدگي كرد.

عليرضابيگي در اين ديدار سه ساعته و گفت و شنود صميمانه و عاطفي با مادران و پدران شهيد و فرزندان و همسران شهدا از نزديك در جريان مشكلات و مسايل آنان قرار گرفت.

7223/587/245

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30754526

يکشنبه|ا|18|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 183]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن