تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814958883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك واحد دندانپزشكي و دو واحد دندانسازي در شهرستان ري پلمپ شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: يك واحد دندانپزشكي و دو واحد دندانسازي در شهرستان ري پلمپ شد
رييس شبكه بهداشت و درمان شهرستان ري از پلمپ يك واحد دندان پزشكي و دو واحد دندانسازي در شهرستان ري خبر داد.


دكتر "عليرضا اميني منش" روز يكشنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت: اين واحدها به دليل رعايت نكردن بهداشت محيط كار و دخالت در امور غير از شرح وظايفشان پلمپ شده اند.
وي بااشاره به پلمپ يك واحد دندان پزشكي واقع در روستاي فيروزآباد از توابع شهرستان ري افزود: اين واحد به دليل بكارگيري دندان پزشكان فاقد پروانه و وضعيت نامناسب محيط كار با حضور كارشناسان نظارت بر درمان شبكه بهداشت و بازرسان معاونت سلامت دانشگاه علوم پزشكي تهران پلمپ گرديد.
او در خصوص پلمپ دو واحد دندانسازي در شهر باقرشهر و روستاي فيروزآباد از توابع شهرستان ري گفت: اين دو واحد نيز در پي بازديدهاي متعدد و ابلاغ اخطار از فعاليت منع شده اند.
وي اضافه كرد: واحد دندانسازي باقر شهر به علت بكارگيري دندان پزشك در شيفت هاي صبح،عصر و شب و دخالت در امر دندان پزشكي توسط افراد فاقد صلاحيت پلمپ شده است.
اميني منش در خصوص واحد دندانسازي روستاي فيروزآباد نيز گفت: در اين واحد، پزشك دندانساز در اموري كه خارج از شرح وظايفش بوده دخالت مي كرده است كه با هماهنگي و همكاري واحد نظارت بر درمان شبكه بهداشت و درمان شهرستان ري و معاونت سلامت دانشگاه علوم پزشكي تهران اين واحد نيز از فعاليت منع شد.
وي در پايان گفت: در هر سه مورد بازديدهاي متعدد از سوي كارشناسان بهداشت صورت گرفته بود.
ك3 7301/1644 شماره 378 ساعت 13:49 تمام

يکشنبه|ا|4|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 224]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن