تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815369887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امامزاده:نويسندگان مازني كشور در ساري گردهم مي آيند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: امامزاده:نويسندگان مازني كشور در ساري گردهم مي آيند
نويسندگان مازني كشور در ساري گردهم مي آيند
ساري - خبرگزاري مهر: مديركل كتابخانه هاي عمومي مازندران گفت: به منظور توليد محتوا و آثار جديد در حوزه هاي مختلف، نخستين گردهمايي نويسندگان مازندراني در ساري برگزار مي شود.

به گزارش خبرگزاري مهر، محمد اسماعيل امامزاده اظهار داشت: نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور، در جهت توليد محتوا براي خلق آثاري گران مايه با رويكرد ديني و مذهبي و ناظر بر تاريخ، فرهنگ و اصالت ايران اسلامي در حال سرمايه گذاري است.

وي گفت: نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور با رونمايي از سياستهاي خود در زمينه توليد محتوا، قالبهاي خود را در حوزه هاي گوناگون و پويايي همچون دين، تاريخ، علوم انساني، قصه و رما ، اقتصاد، روان شناسي، هنر و كودك و نوجوان در معرض اثرآفريني نويسندگان كشور قرار داده است.

امامزاده افزود: در اين بين نويسندگان بومي و استاني سرمايه هاي گرانسنگي براي توليد آثار فاخربوده كه مي توانند با هم افزايي و همفكري در جلسه اي كه قرار است با حضور تني چند از مسئولان نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور و استاندار مازندران در ساري تشكيل شود حمايت شوند.

وي تصريح كرد: خوشبختانه استاندار مازندران داراي علاقه و دغدغه در زمينه فرهنگ كتاب و كتابخواني بوده كه حضور وي در اين جلسه كاملا فرهنگي دليلي روشن بر اين مسئله است.

وي افزود: اميد است با برون داد اين جلسه مهم و راهبردي در حضور مسئولان استاني و كشوري كه با ملاقات چهره به چهره با نويسندگان بومي و مازني صورت مي گيرد ، شاهد حمايت و تغذيه فكري نويسندگان براي بوجود آوردن آثاري بي بديل در حوزه هاي مختلف و تخصصي باشيم.

امامزاده بيان داشت: نخستين گردهمايي نويسندگان مازندراني كشور، صبح يكشنبه هجدهم ديماه در ساري برگزار مي شود.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|12|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 268]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن