تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815295204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حيدري پور خبر داد:نقشه مسيرهاى ژئوپارك جهانى قشم تدوين مى شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حيدري پور خبر داد:نقشه مسيرهاى ژئوپارك جهانى قشم تدوين مى شود
نقشه مسيرهاى ژئوپارك جهانى قشم تدوين مى شود
قشم - خبرگزاري مهر: مدير عامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نقشه مسيرهاى ژئوپارك جهانى قشم تدوين مى شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسفنديار حيدرى پور ظهر دوشنبه در نشست همانديشى با محوريت ژئوپارك جهانى قشم اظهار داشت: لزوم تهيه نقشه مسيرهاى ژئوپارك جهانى قشم به عنوان يكى از اقدامات بازاريابى استراتژيك در اين زمينه محسوب مى شود تا گردشگرى اين محدوده را فعالتر نمايد.

وى ادامه داد: تحليل نيازهاى اصلى گردشگران براى بازديد از ژئوپارك قشم، يكى از مهمترين موضوعاتى است كه بايد به آن پرداخته شود و راهكارهاى اجرايى آن ارايه شود.

حيدرى پوربا اشاره به تهيه لايه هاى اطلاعاتى زيربنايى جهت تدوين نقشه مسيرهاى گردشگرى ژئوپارك، بيان داشت: تهيه نقشه هاى راه، پراكندگى جمعيت، پراكندگى حيات وحش و يا ساير نقشه هاى موضوعى در خصوص ژئوپارك قشم به دو زبان فارسى و انگليسى يكى از مهمترين موضوعات در بحث مديريت ژئوپارك قشم محسوب مى شود كه در اين زمينه اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

وى ايجاد برنامه و چارچوب مديريتى با استفاده از ابزار و سيستمهاى اطلاعات جغرافيايى را به عنوان يكى از پيش نيازهاى موفقيت ژئوپارك قشم ذكر كرد و افزود: اين محدوده در قشم با تعامل عوامل مختلف زيستى و محيطى، تنوع بسيار زيادى را ايجاد كرده كه با آناليز كردن اين اطلاعات و توليد نقشه هاى موضوعى، دسترسى به ژئوپارك در هر زمانى به سهولت انجام مى شود.

مديرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: جاذبه هاى طبيعى ژئوپارك قشم براى مردم اين جزيره و گردشگران بسيار ارزشمند است و اطلاعات دقيق از اين محدوده در حفاظت بهتر منابع و محيط زيست اين منطقه بسيار تاثير گذار است.

نشست هم انديشى ژئوپارك جهانى قشم با حضور مديرعامل منطقه آزاد قشم و جمعى از كارشناسان زبده حوزه محيط زيست كشور و جزيره قشم، با هدف ارائه راهكار و برنامه هاى مهم در حفظ ژئوپارك برگزار شد.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|12|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 276]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن