تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813285563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كم‌ترين و بيش‌ترين سرعت دانلود اينترنت در كشور چقدر است؟


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: كم‌ترين و بيش‌ترين سرعت دانلود اينترنت در كشور چقدر است؟
يك سرويس ۶۴ كيلوبيت بر ثانيه در كشور بين ۱۰ نفر به اشتراك گذاشته مي‌شود و سرعت دانلود ۸/۰ كيلوبايت بر ثانيه تا حداكثر هشت كيلوبايت بر ثانيه متغير است.
آفتاب: يك سرويس ۶۴ كيلوبيت بر ثانيه در كشور بين ۱۰ نفر به اشتراك گذاشته مي‌شود و سرعت دانلود ۸/۰ كيلوبايت بر ثانيه تا حداكثر هشت كيلوبايت بر ثانيه متغير است.

عليرضا اصغريان - مدير كل نظارت بر سرويس‌هاي فن‌آوري اطلاعات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي - در گفت‌وگو با خبرنگار فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با بيان اين مطلب اظهار كرد: متوسط سرعت دانلود در سرويس‌هاي ADSL حدود ۳ تا ۴ برابر دايل‌آپ است.

وي با بيان اينكه از نظر ما نرخ اشتراك پهناي باند ۱ به ۱۰، بسيار خوب است، ابراز كرد: شاهديم كه در برخي كشورها نرخ اشتراك‌هاي بسيار بالاتر از اين مقدار هم وجود دارد و اشتراك‌هاي ۱ به ۱۶ يا ۱ به ۱۸ نيز به چشم مي‌خورند كه كيفيت‌هاي خوبي نيز دارند.

اصغريان در ادامه اظهار كرد: ما حداقل سرعت دانلود را براي سرويس ۱۲۸ كيلو بيت بر ثانيه، در نرخ اشتراك ۱ به ۱۰، حدود ۶/۱ كيلوبايت بر ثانيه عنوان كرده‌ايم و اين در حالي است كه طبق آمارهاي موجود در رگولاتوري، به طور متوسط كم‌ترين سرعت دانلود در سرويس‌هاي ۱۲۸ كيلوبيت بر ثانيه، بين ۷ تا ۹ كيلوبايت بر ثانيه است و در شرايط بهتر نيز اين ميزان بين ۱۴ تا ۱۶كيلوبايت بر ثانيه است.

به گفته او طبق تعرفه مصوب كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات، در سرعت ۱۲۸ كيلوبيت بر ثانيه و نرخ اشتراك ۱ به ۱۰، بدترين حالت سرعت دانلود، ۶/۱ كيلوبايت بر ثانيه است؛ در حالي كه با اينترنت دايل‌آپ سرعت دانلود ۳ تا ۴ كيلو بايت بر ثانيه است.

كد مطلب : 142230

شنبه|ا|10|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 294]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن