تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه حقيقت خوشبختى آن است كه پايان كار انسان خوشبختى باشد و حقيقت بدبختى آن ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815436009




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شرايط براندازي و جنگ نرم جنسي آمريكا عليه ايران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شرايط براندازي و جنگ نرم جنسي آمريكا عليه ايران
خبرگزاري فارس: كارگردان تلاش كرده است در اين اثر چنين القاء نمايد كه رابطه همجنس بازي، يك رابطه ي عاشقانه و انساني است و به عنوان يك نياز قابل توجه قرار دارد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه خبري - تحليلي رويداد، سان دنس عنوان مؤسسه ­اي است كه آمريكايي­ ها آن را با هدف كمك به گسترش فرهنگ آمريكايي، ابتدا در درون اين كشور و سپس كشورهاي شرقي، تأسيس نموده و تغيير جهت دادند.
سان دنس به عنوان يك مؤسسه ي هنر فمينيستي همواره تلاش كرده است تا از هنر و موسيقي زيرزميني در كشورهايي كه با آمريكا سر سازگاري ندارند، مقابله ي فرهنگي و نهايتاً براندازي فرهنگي را ترتيب دهد.
مؤسسان سان دنس
استرلينگ ون وگنن و سرنا همپتون از جمله مؤسسان سان دنس هستند كه به عنوان " جشنواره ي مستقل سينما در ايالت يوتا" از آگوست 1978 در شهر سالت ليك، فعاليت خود را شروع كرده است.
استرلينگ ون وگنن، سرنا همپتون و جان ارل با همكاري فرماندار يوتا و ادعاي اختصاص داشتن جشنواره به حمايت از فيلم هاي مستقل آمريكايي و براي آمريكايي­ها، مؤسسه ي نامتعارف سان دنس را تشكيل دادند.
سان دنس ابتدا مدعي برجسته سازي فيلم­هاي غير هاليوودي در آمريكا بود، اما در مدت كوتاهي شهروندان آمريكايي دريافتند آنچه سان دنس توسعه مي دهد حتي به مراتب زيان ­بارتر از هرزه نامه ­هاي تصويري هاليوود است.
مقامات آمريكايي از 1995 به بعد به مؤسسان سان دنس مأموريت دادند تا از فيلم­ هاي نامتعارف عليه ايران، چين، قزاقستان و عراق نيز حمايت كنند تا سبك بسيار زننده و مستهجن از زندگي غربي نيز در سطح اين كشورها، مجال براي عرض اندام پيدا كند.
در فاصله ي بسيار كوتاهي، سان دنس كه مخارج خود را به همين واسطه و از طريق حمايت معنادارش از آثار پورنو تلطيف شده و رمانتيك تأمين مي­كند، توانست با حمايت مالي وسيع دولت آمريكا طي هشت سال يعني در فاصله ي سال­هاي 2001 تا 2009 حداقل نيم ميليارد دلار براي ايالت يوتا، كسب ثروت كند.
فيلم شرايط
سان دنس در بيست و هفتمين جشنواره ­اش در كنار فيلم ­هاي "چگونه در اورگون بميريد" و "ديوانه­وار"، اثر نازل و بسيار سخيف"مريم كشاورز" با عنوان "شرايط" را كه از انواع ضعف­ هاي محتوايي و فني رنج مي ­برد، در انتها به اين دليل كه فيلمي ضد هنجاري و مروج روابط شنيع هم جنس گرايانه به شمار مي آيد به عنوان اثر برگزيده معرفي كرد.
داستان فيلم شرايط روايتي مجهول و تخيلي از ارتباط شهواني دو دختر ايراني با نام­ هاي عاطفه و شيرين است كه نهايتاً شيرين به عقد برادر عاطفه كه فردي به اصطلاح مذهبي است در مي ­آيد.
كارگردان تلاش كرده است در اين اثر چنين القاء نمايد كه رابطه همجنس بازي، يك رابطه ي عاشقانه و انساني است و به عنوان يك نياز قابل توجه قرار دارد.
ترسيم چهره ي خشن و متعصب اما بي عمق از شخصيت ­هاي مذهبي در فيلم و القاي گرفتاري هاي مورد نظر كارگردان در جامعه ي ايران و انتصاب آن ها به دين در صحنه ي آغاز ارتباط جنسي عاطفه و شيرين با زير صداي اذان صبح، حقيقتاً از جمله بخش­ هايي است كه كارگردان كوشيده است تا به نحو بارزي از دين اسلام انتقام گيري كند.
سان دنس با انتخاب اين اثر كه به شكل مزدورانه ­اي كوشيده است تا بسيج و جامعه مسجدي در ايران را مورد تخطئه قرار دهد، رسماً اثبات كرده است كه تنها يك تريبون آمريكايي براي هجمه عليه باورهاي مذهبي و اخلاق مسلم در جامعه ي ايران است.
جالب اينجاست كه حتي خانواده ي لااوبالي و بي بند و بار عاطفه نيز كه عملاً ايفاگر نقش اول فيلم است نيز به عنوان كساني كه در انقلاب اسلامي سهم داشته و پشيمان هستند، معرفي مي ­شود.
سان دنس كه قبلاً از فيلم هاي "جنبش سبز" و "زنان در كفن يا حجاب" با محتواي ضد ايراني و فمينيستي حمايت كرده بود، اين بار نيز با اختصاص جايزه ي كلان به مريم كشاورز اثبات كرد كه آمريكايي­ ها تا چه ميزان بر روي موضوعي با عنوان براندازي جنسي، سرمايه­ گذاري كرده ­اند.
اين فيلم در شبكه ي زيرزميني ايران منتشر شده است، اما به دليل اوج بي ­اخلاق و عدم نزاكت رفتاري و همچنين به علت بازي و اجراي بسيار ضعيف و غير حرفه­ اي نابازيگرانش با استقبال مواجه نشده است. همچنان آمريكايي ­ها، همانطور كه در بخش­ هاي مختلف فيلم شرايط نيز نمايان است، مقابله با حجاب و سلامت جنسي، گسترش ارتباطات نامشروع دختران و پسران و خصوصاً فرهنگ و موسيقي زيرزميني را به عنوان نقاط اميدواري براي براندازي جمهوري اسلامي روي ميز خود دارند.
انتهاي پيام/

شنبه|ا|10|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن