تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815064841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لزوم توسعه آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي با مشاركت بخش خصوصي


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: لزوم توسعه آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي با مشاركت بخش خصوصي
يزد-خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي: رئيس اداره امور موسسات كارآموزي آزاد اداره كل آموزش فني و حرفه‌اي استان يزد گفت: با توجه به اهميت نقش دانش، فناوري و مهارت به عنوان اصلي‌ترين عوامل ايجاد ارزش افزوده در اقتصاد نوين و توسعه كشور، گسترش دانش و مهارت، كاهش فاصله سطح دانش و مهارت نيروي كار كشور و بازسازي سياست‌ها و مقررات به منظور حداكثر استفاده از مشاركت بخش خصوصي در توسعه آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي در دستور كار قرار دارد.
سلطاني ادامه داد: در راستاي فراهم كردن ساز و كارهاي تحقق اهداف ذكر شده و در جهت استراتژي برون سپاري و افزايش بهره وري نسبت به بازنگري ضوابط و دستور العمل‌هاي اجرايي آئين نامه نحوه تشكيل و اداره آموزشگاه‌هاي فني و حرفه‌اي آزاد اقدام شده است.
وي بيان كرد: فراهم آوردن مشاركت مستقيم و مؤثر مؤسسات و نمايندگان انجمن‌ها و تشكل‌هاي صنفي آموزشگاه‌هاي فني و حرفه‌اي آزاد در تعيين سياست‌ها و خط مشي‌هاي مربوط به امور اين آموزشگاه‌ها از طريق عضويت خبرگان، افزايش دسترسي و ترغيب گروه‌هاي مختلف به مهارت آموزي از طريق اجراي دوره‌هاي آموزشي با استفاده از سامانه الكترونيكي و گسترش همكار ي‌هاي بين‌المللي آموزشگاه‌هاي فني و حرفه‌اي آزاد از طريق تعيين ضوابط و شرايط اخذ مجوز نمايندگي مؤسسات معتبر خارجي و تأسيس آموزشگاه‌ها در مناطق آزاد تجاري مهمترين تغييرات ناشي از بازنگري ضوابط و دستور العمل‌هاي اجرايي است.
سلطاني هدف از تشكيل آموزشگاه‌هاي آزاد را آموزش مهارت‌هاي پايه و پيشرفته به روش‌هاي مختلف حضوري، تلفيقي و الكترونيكي عنوان كرد و افزود: آموزش‌هاي تلفيقي مجموعه‌اي از آموزشهايي است كه بخشي از آن به صورت حضوري و بخشي از طريق سامانه الكترونيكي ارائه مي‌شود.
وي آموزش‌هاي الكترونيكي را آموزش از طريق وب و با استفاده از سامانه الكترونيكي بر اساس استاندارد آموزشي مهارت سازمان آموزش فني و حرفه‌اي كشور اعلام كرد.

شنبه|ا|10|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن