تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):اين (امام جواد(علیه الاسلام))مولودى است كه پر بركت ‏تر از او براى شيعه ما به دنيا ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815343852




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيانيه/حماسه 9 دي نمايش شكوه ايستادگي امت موحد ايران بود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بيانيه/حماسه 9 دي نمايش شكوه ايستادگي امت موحد ايران بود
حماسه 9 دي نمايش شكوه ايستادگي امت موحد ايران بود
تبريز – خبرگزاري مهر: دانشگاه پيام نور آذربايجان شرقي به مناسبت گراميداشت حماسه نهم دي ماه بيانيه اي صادر و اعلام كرد: خداوند اراده كرد كه بار ديگر شكوه ايستادگي اين امت موحد را به رخ جهانيان بكشد و آنگاه بود كه حماسه 9 دي ماه سال 1388 به وقوع پيوست.

به گزارش خبرگزاري مهر، در بيانيه دانشگاه پيام نور آذربايجان شرقي به مناسبت گراميداشت حماسه نهم دي ماه آمده است: اين وعده حتمي الهي است كه اگر قومي براي خدا در مقابل شيطانها بايستد و در اين راه مقاومت ورزد ياري و نصرت الهي آنان را در بر خواهد گرفت.

اين بيانيه مي افزايد: ملت غيور و مسلمان ايران بارها اين وعده الهي را در مقابل چشم جهانيان محقق ساخته است، چنانكه دنيا سالهاست از تلالو نور انقلاب اين مجاهدان نستوه روشن گشته و انگشت تحير تا ابد از رشادت هاي فرزندان اين ديار در ميادين هشت سال دفاع مقدس بر دهان عالميان خواهد ماند.

در اين بيانيه آمده است: پس از آن روزهاي با شكوه مقاومت در مقابل دژخيمان طاغوت و پس از آن جانفشاني ها در برابر ياران درنده خوي استكبار، خداوند اراده كرد كه بار ديگر شكوه ايستادگي اين امت موحد را به رخ جهانيان بكشد و آنگاه بود كه حماسه 9 دي ماه سال 1388 به وقوع پيوست.

همچنين در بيانيه دانشگاه پيام نور استان عنوان شده است: در پي هشت ماه جهاد در ميدان غبارآلود فتنه نسل ديگري از فرزندان اين خاك آزادگان، مورد آزمون الهي قرار گرفتند و آنان نيز چون پدران خود فرياد "ربنا الله" سر دادند و پس از آن بر اين كلام نوراني ايستادگي كردند. اين عاشقان خميني كه خميني را نديده بودند قلم روشنگري بدست گرفتند و در پرتو كلام رهبر و امام خويش سيد علي خامنه اي (مد ظله العالي) تا آنجا كه توانستند جاهلان را از خواب غفلت بيدار كردند و آنجا كه ايادي كفر شمشير كشيده و در خيابان ها نعره هاي ناپاكي سردادند، در مقابل آنان از كيان مسلمين صيانت نمودند.

در ادامه متن اين بيانيه آمده است: اين سلحشوران ولايت مدار هشت ماه بر كج دهاني جاهلان و فريب خوردگان، مردانه صبوري ورزيدند تا صف معاندان را از غفلت زدگان جدا سازند و حاصل آن همه بردباري چنان شد كه در روز عاشورا همگان ماهيت حقيقي فتنه گران را شناختند و تاريخ در روز 9 دي آن سال پرفراز و نشيب يكبار ديگر اقتدار مسلمانان را به نظاره نشست و غبار فتنه به وسيله طوفان بصيرت امت اسلامي از ميان جامعه موحدان رخت بر بست و اين روز پرشكوه به فرموده امام عاشقان برگ زريني ديگر بر تارك ايران اسلامي گشت.

اين بيانيه همچنين مي افزايد: در اين روزهاي پرشكوه پيروزي كه فتنه گران در انزواي فتنه گري هايشان گرفتار شده اند و مستكبران نا اميد، متوسل به ابزار تحريم و ترور شده اند ملت ما باز عزم ديگري نموده است تا در عرصه هاي اقتصادي و علمي بار ديگر خاك ذلت را بر چهره مستكبران بپاشد و هر روز جهان را براي آمدن آخرين خورشيد امامت مهيا تر سازد.

در پايان اين بيانيه آمده است: ما اساتيد، كاركنان و دانشجويان دانشگاه پيام نور آذربايجان شرقي در آستانه دومين سالگرد 9ديماه سال 1388، خطاب به همه دنيا و سردمداران فاسد و مستكبر آن و با صداي رساي خود اعلام مي داريم كه، در اين مسير پر افتخار، جوانان و دانشجويان ايران عزيز اسلامي تا آخرين نفس خواهند جنگيد و تاآمدن آخرين آفتاب امامت و ولايت، خود را سرباز انقلاب و مطيع رهبر فرزانه انقلاب حضرت آيت الله العظمي خامنه اي (مد ظله العالي) مي دانند و به جهان خواران خطاب مي كنند كه تاريكي كفر نه با ترور و نه با تحريم نخواهد توانست نور ايمان را خاموش كند و اين همه بد طينتي تنها چهره كريه شما را آشفته تر خواهد كرد.

© 2003 Mehr News Agency .

پنجشنبه|ا|8|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن