تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815176030




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مجوز انتشار ‪ ۱۶‬نشريه جديد صادر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مجوز انتشار ‪ ۱۶‬نشريه جديد صادر شد
اجتماعي. رسانه. هيات نظارت
مدير كل مطبوعات و خبرگزاريهاي داخلي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت:
براساس گزارش دبيرخانه هيات نظارت بر مطبوعات با انتشار ‪ ۱۲‬ماهنامه ، ‪۲‬ دو ماهنامه و دو فصلنامه در آخرين جلسه هيات موافقت شد.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا از روابط عمومي معاونت امور مطبوعاتي و اطلاع رساني، محمد پرويزي افزود: در اين جلسه مجوز انتشار ماهنامه نفت گاز و انرژيبه صاحب امتيازي و مديرمسئولي محمد چاقري، ماهنامه طاق به صاحب امتيازي سازمان نظام مهندسي ساختمان خراسان رضوي و مديرمسئولي محمدرضا رئيسي، ماهنامه فناوري نوين و غذا به صاحب امتيازي و مديرمسئولي ناهيد شاكري صادر شد.

وي اظهار داشت: همچنين با انتشار ماهنامه مهرنو به صاحب امتيازي سازمان بهزيستي كشور و مديرمسئولي علي مزيناني، ماهنامه چاپ و تبليغات به صاحب امتيازي و مديرمسئولي محبوبه رضايي مويد، ماهنامه عصر كيمياگريبه صاحب امتيازي و مدير مسئولي يلدا كمالي نيا موافقت شد.

وي افزود: دراين جلسه همچنين با انتشار ماهنامه شهر سالم به صاحب امتيازي و مديرمسئولي مامك هاشمي حبيب آبادي، ماهنامه اتوماسيون اداري مالي به صاحب امتيازي و مديرمسئولي محمدكاظم ميلان نوراني، ماهنامه حسنا به صاحب امتيازي و مديرمسئولي حميده شريعتي نياسر ، ماهنامه لوله و اتصالات به صاحب امتيازي و مديرمسئولي مهدي شوكت لو موافقت شد.

پرويزي گفت: همچنين ماهنامه حفاظت برتر به صاحب امتيازي و مديرمسئولي حسين اعتمادي، ماهنامه عافيت به صاحب امتيازي و مديرمسئولي علي ميرشكار، دو ماهنامه مديريت بهره وري به صاحب امتيازي سيدامير هدايت طباطبايي و مدير مسئولي بهرام خيري مجوز انتشار گرفتند.

مديركل مطبوعات و خبرگزاري‌هاي داخلي افزود: هيات نظارت همچنين با انتشار دو ماهنامه كنترل و ابزار دقيق به صاحب امتيازي و مديرمسئولي حسين حاجعلي عراقي، فصلنامه رهپويه هنر به صاحب امتيازي موسسه آموزش عالي سوره و مدير مسئولي محمد روشن، فصلنامه زمين پرداز به صاحب امتيازي و مديرمسئولي حميدرضا خانبابائي موافقت كرد.

سه|ا|شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن