تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813035544




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس تبليغات اسلامي اسدآباد:كشتار كودكان معصوم غزه تفسير آيه باي ذنب قتلت است*


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس تبليغات اسلامي اسدآباد:كشتار كودكان معصوم غزه تفسير آيه "باي ذنب قتلت" است*
خبرگزاري فارس: رئيس اداره تبليغات اسلامي اسدآباد گفت: كشتار كودكان معصوم غزه تفسير آيه "باي ذنب قتلت" و ندايي دردناك براي مسلمانان جهان است.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي استان همدان، حجت‌الاسلام موسي محبي افزود: امروزه در جاي جاي اين جهان نداي مظلوميت و حمايت از مردمي بي‌دفاع به گوش مي‌رسد و صداي كودكان معصوم آن ديار كه هنوز نفس‌هايشان بوي دنياي خاكي را حس نكرده به ديار باقي شتافته‌اند.
وي تصريح كرد: وظيفه همه ما ملت‌ها اين است كه دست ياري به سويشان برده و نداي هيهات‌من‌الذله را سر بدهيم و به جهانيان بگوييم كه صهيونيسم با بهانه قرار دادن و كشتار مردم بي‌دفاع مظلوم فلسطين قصد نابودي اسلام و قدس شريف را دارد كه البته اين هدف را به گور خواهد برد.
محبي اظهار داشت: امروز شاهد آن هستيم كه همه ملل مسلمان و غيرمسلمان دست ياري به سوي فلسطين دراز كرده‌اند و اميد است كه روزي برسد تا اين مظلومان با نابودي صهيونيسم در آرامش زندگي خود را آغاز كرده و دشمنان اسلام نيز از اين آرامش، شرمسار و درمانده شوند.
بر اساس گزارش ديگري رئيس اداره تبليغات اسلامي اسدآباد به منظور فرهنگسازي نماز در مدارس به ويژه در مدارس روستايي در نشست با مسئولان اقامه نماز آموزش و پرورش اسدآباد اظهار داشت: تربيت معنوي بايد با تربيت جسمي همراه باشد و اين معنويت جز با نماز و احكام شرع به دست نخواهد آمد.
وي از مسئولان اقامه نماز آموزش و پرورش شهرستان خواست تا ترتيبي اتخاذ كنند تا دانش‌آموزان نسبت به آموزه‌هاي ديني بي‌اهميت نباشند و در ترويج فرهنگ نماز، آموزش را در اولويت قرار دهند.
محبي خاطر نشان كرد: مشاهده مي‌شود كه برخي از دانش‌آموزان دبيرستاني هنوز واجبات نماز و احكام شرع را نمي‌دانند كه بايد در اين خصوص آموزش‌هاي لازم توسط مربيان ارائه شود.
وي فعال كردن نمازخانه‌هاي مدارس به ويژه در روستاهاي تابعه و دعوت از مبلغان و روحانيان را در اين زمينه امري ضروري دانست.
انتهاي پيام/ب30
 چهارشنبه 25 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن