تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813165836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير كل تربيت بدنى وزارت آموزش و پرورش:آموزش و پرورش 19 هزار معلم ورزش نياز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: مدير كل تربيت بدنى وزارت آموزش و پرورش:آموزش و پرورش 19 هزار معلم ورزش نياز دارد
رشت-خبرنگار كيهان:

آموزش و پرورش هم اكنون با كمبود 19 هزار معلم ورزش در مدارس روبرو است.

مدير كل تربيت بدني مدارس وزارت آموزش و پرورش با اظهار اين مطلب در رامسر گفت: افزايش ساعات درس تربيت بدني و ورزش در مدارس در برنامه چهارم توسعه كشور مورد تاكيد قرار گرفته است و مي بايست براساس اين برنامه درس ورزش در مدارس راهنمايي و ابتدايي سه ساعت در هفته باشد كه در صورت انجام اين امر به 29 هزار نيروي كارآمد در اين بخش نيازمنديم.

غلامرضا كمانه افزود: علي رغم وجود نيروي مازاد در آموزش و پرورش، آموزش و پرورش در بخش ورزش و تربيت بدني كمبود دارد. و يكي از برنامه هاي ما استفاده از نيروهاي موجود و تربيت آموزش معلم ورزش و تبديل وضعيت آنها براي حل مشكل كوتاه مدت در مقطع مدارس ابتدايي است.

وي از افزايش واحدهاي تربيت بدني در مراكز تربيت معلم خبر داد و با اشاره به احداث سالن ورزشي در همه مدارس جديد بالاي 10 كلاس كشور گفت: تمامي مدارس مذكور بايد سالن ورزشي داشته باشند.

وي با بيان اقدامات انجام شده براي توسعه ورزش در مدارس دخترانه خاطرنشان ساخت: در اين رابطه طرح محرم سازي در مدارس دخترانه كشور اجرا و دنبال خواهد شد كه در اين بخش شوراي شهر و شهرداريها با ما همكاري دارند.

وي از اعزام تيم هاي بسكتبال و فوتبال پسران دانش آموزي كشور به تركيه در ارديبهشت ماه سال آينده و تيم دو وميداني در تير ماه به استوني از جمله برنامه هاي اين مديريت نام برد.
 چهارشنبه 25 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن