تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815398949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسعود عنايت: قضاوت بازي پرسپوليس و ذوب آهن خوب بود


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: "مسعود عنايت": قضاوت بازي پرسپوليس و ذوب آهن خوب بود
رئيس كميته داوران فدراسيون فوتبال با اشاره به سختي بازي پرسپوليس و ذوب آهن گفت : در اين بازي قضاوت خوبي را شاهد بوديم .
"مسعود عنايت " در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني شبكه خبر با اشاره به سختي بازي پرسپوليس و ذوب آهن و مسائل پيش آمده در اين بازي گفت : تيم داوري قضاوت خوبي داشت ولي قضاوت ايده آل و مطلوبي را در اين بازي شاهد نبوديم .

رئيس كميته داوران فدراسيون فوتبال با بيان اينكه صحبت هاي خود را با ديدن بازي در تلويزيون مطرح مي كند گفت : بايد در انتظار گزارش ناظر داوري باشيم،زيرا ناظر داوري در استاديوم حضور و بر عملكرد تيم داوري اشراف كامل دارد .

"مسعود عنايت " درباره صحنه مشكوك به پنالتي بر روي حسين بادامكي در نيمه نخست هم گفت : در اين صحنه يك نا هماهنگي ميان داور و كمك داور به وجود آمد كه مرتضي كريمي كمك داور بازي پرچم زد ولي داور اعلام ادامه بازي كرد .

وي افزود : كمك داور اشتباه پرچم زد و داور به همين علت مجبور شد بازي را با دراو بال آغاز كند و در انتها مشخص نشد چرا كمك داور پرچم زده است .

رئيس كميته داوران فدراسيون فوتبال درباره صحنه مشكوك به پنالتي روي حسين بادامكي در نيمه نخست افزود : به نظر نمي رسيد اين صحنه پنالتي باشد و همچنين اين صحنه مصداق شبيه سازي براي فريب داور هم نمي تواند باشد .

"مسعود عنايت " درباره حركات سرمربي ذوب آهن هم گفت : ابراهيم زاده براي آرام كردن بازيكنان تيم خود در صحنه پنالتي به كنار زمين آمد و اجازه نداد اعتراض ادامه پيدا كند .

وي درباره اخراج خلتعبري هم گفت : اين بازيكن پس از به ثمر رساندن گل به تحريك تماشاگران پرداخت و با توجه به اخطاري كه پيشتر گرفته بود،به علت دو اخطاره شدن از زمين بازي اخراج شد .

رئيس كميته داوران فدراسيون فوتبال اعلام پنالتي دوم به سود پرسپوليس را درست دانست و گفت : مدافع ذوب آهن به طور عمدي توپ را با دست زد و اخراج وي از بازي درست بود، تكرار اين ضربه هم درست بود،زيرا دروازه بان ذوب آهن 2 متر جلو آمد.

عنايت افزود: البته در تصاوير تلويزيون صحنه پنالتي نخست نديده نشد و نمي توانم درباره اين موضوع نظر بدهم .

"مسعود عنايت " درباره داوري بازي استقلال و مس هم گفت : تيم داوري در اين بازي به خوبي عمل كرد و جهانبازي تصميمات خوبي گرفت .

وي گفت : گل دقيقه 90 آرش برهاني صحيح بود و با وجود اعتراض بازيكنان و كادر فني تيم مس كمك داور به خوبي تصميم گرفت چون اين گل نه آفسايد بود و نه خطايي صورت گرفت .

رئيس كميته داوران فدراسيون فوتبال گفت : اين موضوع نشان مي دهد برخي افراد كه كار كمك داورها در ليگ برتر را ضعيف مي دانند صحيح نمي باشد و كمك داور هاي ايراني وضع خوبي دارند .

عنايت ادامه داد : اخراج امير حسين صادقي از بازي صحيح بود و حتي مي توانست به علت ضربه اي كه به بازيكن استقلال وارد كرد ،كارت قرمز بگيرد .
 شنبه 14 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن