تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814754417




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بشيري در گفتگو با مهر:دو قدم مانده به صبح سياه و سفيد روي آنتن مي‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بشيري در گفتگو با مهر:"دو قدم مانده به صبح" سياه و سفيد روي آنتن مي‌رود
كارگردان و تهيه‌كننده برنامه تلويزيوني "دو قدم مانده به صبح" از پخش سياه و سفيد اين برنامه از امشب نهم دي به دليل ايام سوگواري و جذب بيشتر مخاطبان خبر داد.

سعيد بشيري در اين باره به خبرنگار مهر گفت: پارسال در ايام سوگواري امام حسين (ع) طرح پخش سياه و سفيد برنامه مطرح و از سوي مديران شبكه چهار اجرا شد كه مخاطبان از آن استقبال كردند. امسال نيز با شروع ايام سوگواري تصميم گرفتيم براي جذب مخاطب و بهتر ديده شدن، برنامه سياه و سفيد پخش مي‌شود.

وي ادامه داد: در واقع سعي داريم فضاي "دو قدم مانده به صبح" منطبق با اين ايام باشد. البته پلي‌بك‌ها و آيتم‌ها رنگي است، اما وقتي دوربين به سمت استوديو مي‌رود، سياه و سفيد مي‌شود. امشب در بخش اول برنامه جليل عرفان‌منش و منوچهر محمدي درباره تاريخ صحبت مي‌‌كنند. در بخش دوم افشين شاهرودي كارشناس و دكتر مهدي مقيم‌نژاد ميهمان درباره عكاسي خلاقه مي‌گويند.

اين تهيه‌كننده و كارگردان در پايان افزود: فردا شب در بخش اول مجيد رضابالا كارشناس و دكتر اعواني ميهمان درباره اخلاق كانت صحبت مي‌كنند و در بخش دوم مسعود سپهر كارشناس و قباد شيوا گرافيست تبليغات در ايران را بررسي مي‌كنند.

"دو قدم مانده به صبح" كاري از شبكه چهار به كارگرداني و تهيه‌كنندگي بشيري و اجراي محمدصالح علا از شنبه تا چهارشنبه ساعت 23:15 تا يك بامداد در بخش‌هاي مختلف فرهنگي هنري پخش مي‌شود.
 دوشنبه 9 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 254]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن