تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813278057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده انتظامي همدان: طرح هميار محرم در هيات‌هاي عزاداري اجرا مي‌شود 90درصد قتل‌هاي رخ داده در سال جاري با انگيزه اخلاقي بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: فرمانده انتظامي همدان: طرح هميار محرم در هيات‌هاي عزاداري اجرا مي‌شود 90درصد قتل‌هاي رخ داده در سال جاري با انگيزه اخلاقي بوده است
خبرگزاري دانشجويان ايران - همدان
سرويس: شهرستان‌ها

فرمانده نيروي انتظامي استان همدان گفت: امسال در هيات‌هاي عزاداري ماه محرم طرح هميار محرم اجرا مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، سردار علي روستايي در جمع خبرنگاران افزود: در حال حاضر در استان همدان يك هزار و 435 هيات فعاليت مي‌كنند كه 380 هيات متعلق به شهرستان همدان است.

وي ادامه داد: براي پيشگيري از ناهنجاري‌هاي اجتماعي در عزاداري محرم از هر هيات 2 نفر براي ايجاد نظم با پليس همكاري خواهند كرد.

وي تصريح كرد: همياران محرم در ايام سوگواري سالار شهيدان، امام حسين(ع) با پوشش و كاورهاي مخصوص از ايجاد ترافيك و سدمعبر دسته‌جات در خيابان‌ها جلوگيري خواهند كرد.

سردار روستايي خاطرنشان كرد: احياي امر به معروف و نهي از منكر، تلاش براي حفظ ارزشهاي اسلامي، پيشگيري از بدعت‌هاي غلط و جلوگيري از ايجاد مزاحمت از اهداف اين همياران است.

وي با اشاره به اينكه مراسم عزاداري بايد تا 24 شب خاتمه يابد تاكيد كرد: هياتها بايد به نكاتي مانند عدم استفاده از آلات موسيقي به غير از طبل و سنچ، عدم حمل شمايل عكس ائمه، قمه‌زني، زنجيرهاي تيغ‌دار توجه كنند و عزاداران نبايد لباسهاي خود را در آورند چراكه با اين افراد برخورد خواهد شد.

روستايي همچنين بيان كرد: يك محموله سنگين ضد فرهنگي كه انبار بزرگي از تجهيزات ماهواره‌اي است كشف و ضبط شد.

وي تصريح كرد: 4 هزار و 388 دستگاه تجهيزات ماهواره‌اي از طريق جاسازي در پوشش‌هاي مختلف توسط شركت‌هاي باربري از كردستان به همدان قاچاق شده بود كه موفق به دستگيري آنها شديم.

انتهاي پيام
 دوشنبه 9 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 238]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن