تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818831030




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سازمان تبليغات اسلامي ديده بان فرهنگي كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سازمان تبليغات اسلامي ديده بان فرهنگي كشور است
كرمانشاه - خبرگزاري مهر: رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان كنگاور گفت: سازمان تبليغات اسلامي، ديده بان فرهنگي كشور است و آسيب عزاداري ها را رصد مي كند.

حجت الاسلام علي كريمي مفتح در گفتگو با خبرنگار مهر در كرمانشاه اظهار داشت: هم اكنون 89 هيئت مذهبي در اين شهرستان فعال هستند كه از اين تعداد 39 هيئت در سطح شهر و 50 هيئت در روستاهاي كنگاور فعاليت مي كنند.

وي افزود: با برنامه ريزي هاي به عمل آمده در محرم امسال اين هيئت هاي مذهبي و تشكلهاي ديني مراسم عزاداري سيد و سالار شهيدان كربلا را با شكوه خاصي در اين شهرستان برگزار مي كنند.

رئيس اداره تبليغات اسلامي كنگاور در ادامه نظارت بر فعاليت هاي اين هيئت ها و آسيب شناسي برنامه هاي مذهبي را يكي از كارهاي مهم و ارزشمندي برشمرد كه توسط اداره تبليغات اسلامي انجام مي گيرد.

كريمي مفتح در ادامه از سازمان تبليغات اسلامي به عنوان ديده بان فرهنگي كشور ياد كرد و افزود: براي اينكه چشم طمع دشمنان اسلام و انقلاب را از مجالس و محافل ديني كور كنيم با نظارت دقيق و كارساز هرگونه آسيب را از مجالس حسيني رصد كرده و در جهت بالا بردن محتواي مجالس ديني برنامه هاي حمايتي و هدايتي خود را از هيئت هاي مذهبي به نحو احسن انجام مي دهيم.

رئيس اداره تبليغات اسلامي كنگاور در ادامه با اشاره به آمار بالاي هيئت هاي مذهبي در شهرستان كنگاور گفت: شناسايي و ساماندهي هيئت هاي مذهبي يكي از مهمترين ماموريت هاي سازمان تبليغات اسلامي است كه در طول سال انجام مي گيرد.
 يکشنبه 8 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن