تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818209055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تمام باشگاه هاي ليگ برتر تا پايان سال خصوصي مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:سازمان خبری اقتصاد ایران: تمام باشگاه هاي ليگ برتر تا پايان سال خصوصي مي شوند
رئيس سازمان ليگ فوتبال ايران:تهران - خبرگزاري اقتصادي ايراناكونيوز: رييس سازمان ليگ فوتبال ايران بيان اينكه تمامي باشگاه هاي ليگ برتر بايد تا آ خر امسال خصوصي شوند; گفت: ما چاره اي نداريم AFC خصوصي شدن باشگاه ها را از ما خواسته و تمام باشگاه هاي ليگ برتري ما تا آ خر امسال بايد خصوصي شوند.


به گزارش خبرگزاري اقتصادي ايران،"عزيز محمدي"با بيان اين مطلب افزود:اگر هر باشگاهي نتوانست خصوصي شود مجبور خواهيم بود كه آن باشگاه را از ليگ برتر كنار بگذاريم.

وي تصريح كرد:كنفدراسيون فوتبال آسيا خيلي سفت و سخت روي اين مساله ايستاده و ما در جلسه اي كه سه شنبه آينده با حضور مديران باشگاه ها خواهيم داشت اين مساله را به آنها به صورت رسمي اعلام مي كنيم.

عزيز محمدي افزود: در ابتداي هر فصل نمايندگان مجلس، مسوولان سياسي و استانداري هاي شهرهاي مختلف پيگير گرفتن امتياز يكم تيم ليگ برتري هستند اما، به محض اينكه امتياز را گرفتند آن باشگاه را به امان خدا رها مي كنند، اين شيوه اشتباه است و فوتبال ما از آن ضربه مي خورد.

رئيس سازمان ليگ در پاسخ به اين سوال كه آيا با اين وضع مطمئن هستيد كه پرسپوليس و استقلال هم خصوصي مي شوند، گفت: چاره اي به غير از اين نداريم و خود علي آبادي هم روي اين مساله تاكيد دارد. بايد با سنجيدن تمامي جوانب شرايط براي خصوصي شدن اين دو باشگاه فراهم شود.

وي درباره مشكلات ورزشگاه هاي صبا و سپاهان گفت: ما مشكلاتي كه اين دو ورزشگاه دارند را به مسوولان دو باشگاه اعلام كرديم آنها هم قول داده اند كه اين مشكلات برطرف خواهد شد. با اين حال اگر دو ورزشگاه آماده نشوند، ورزشگاه هاي تختي و دستگردي را به AFC معرفي مي كنيم.

انتهاي پيام//
 سه شنبه 26 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سازمان خبری اقتصاد ایران]
[مشاهده در: www.econews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن