تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818830403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حجت الاسلام سقاي بي ريا:24 هزار ميليارد تومان يارانه نقدي به مردم پرداخت مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حجت الاسلام سقاي بي ريا:24 هزار ميليارد تومان يارانه نقدي به مردم پرداخت مي شود
تبريز - خبرگزاري مهر: مشاور رئيس جمهور در امور روحانيون گفت: به رغم ادعاهاي برخي افراد تنها 24 هزار ميليارد تومان در قالب يارانه در طرح تحول اقتصادي به مردم پرداخت مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر در اهر، حجت الاسلام محمدناصر سقاي بي ريا ظهر امروز در جمع مردم اهر در مسجد جامع اين شهر افزود: برخي بدون منطق و تنها با مغلطه سعي دارند عملكرد دولت را در اجراي طرح تحول اقتصادي زير سوال ببرند و اين شائبه را ايجاد مي كنند كه طرح تحول اقتصادي 90 هزار ميليارد تومان را به صورت نقدي به جامعه سرازير كرده و تورم زا خواهد بود.

بي‌ريا با رد اين مطالب ادامه داد: واقعيت اين است كه يك سوم اين مبلغ معادل 24 هزار ميليارد تومان به صورت يارانه به مردم پرداخت خواهد شد.

وي با بيان اينكه جابجايي پول به معني ايجاد تورم نيست، تاكيد كرد: دولت بقيه پرداختها را با برنامه ريزي براي جلوگيري از به وجود آمدن مشكلات اقتصادي در زمينه توليد و اشتغال و نيازهاي عمومي ديگر تزريق خواهد كرد.

نماينده اعزامي نهاد رياست جمهوري و مشاور طرح تحول اقتصادي اظهار داشت: طرح تحول اقتصادي دولت يك مقوله كاملا روشن بوده و هدف آن بهره مندي اقشار آسيب پذيري جامعه از امكانات ملي است.

او با بيان برخي از مزاياي اين طرح اضافه كرد: واقعي كردن يارانه ها، اصلاح الگوي مصرف، بالابردن قدرت خريد خانواده ها، قانونمند كردن تسهيلات بانكي، ساماندهي مسئله گمرك و شفاف سازي ماليات براي جلوگيري از قاچاق و الگوي جهاني شدن اقتصاد كشور از اهداف طرح تحول اقتصادي است.

حجت الاسلام بي ريا در اين گردهمايي با مقايسه كشورهاي اسلامي و دنياي غرب گفت: اگر امروز دنيا به ويژه دول غربي با مشكلات اجتماعي، اقتصادي و سياسي دست و پنجه نرم مي كنند و در آن غوطه ورند علت آن خودخواهي و گرايش به نفع خويش و نداشتن ايمان است.

نماينده و مشاور رئيس جمهور در امور روحانيون همچنين تقويت بنيه ديني و معنويت در بين جوانان و نوجوانان را يكي از راههاي مقابله با تهاجم فرهنگي برشمرد و بر تقويت آموزه هاي ديني تاكيد كرد.
 پنجشنبه 14 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن