تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818833163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك نماينده مجلس: در طرح پزشك خانواده بايد به درمان به سلامت توجه شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: يك نماينده مجلس: در طرح پزشك خانواده بايد به درمان به سلامت توجه شود
اجتماعي. داخلي. پزشكي
عليرضا مرندي عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي گفت: در طرح پزشك خانواده به جاي ايجاد سلامت در جامعه به درمان مي‌پردازيم. اين به صلاح جامعه نيست.

وي در گفت و گويي كه متن آن روز چهارشنبه به ايرنا ارسال شد، در عين حال گفت: اصل ارجاع بيماران و استفاده از پزشك خانواده طرح بسيار ارزشمند و نزديك به عدالت اجتماعي است.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي افزود: پزشكان به عنوان مجريان طرح پزشك خانواده بايد آموزشهاي لازم را براي ارتقاي سلامت و پيشگيري به روستاييان بدهند.

عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي گفت: بزرگترين مشكل طرح پزشك خانواده مراجعه بيماران به پزشك براي درمان است و متاسفانه در ازاي هر هزار نفر جمعيت يك پزشك در كشور وجود دارد كه اگر رويه بدين ترتيب ادامه يابد طرح پزشك خانواده با شكست روبرو مي‌شود.

مرندي در مورد تامين اعتبار طرح پزشك خانواده گفت: مجلس آمادگي كامل را براي تامين اعتبار طرح پزشك خانواده دارد.

وي افزود: چنانچه پيشنهادي در اين زمينه توسط دولت به مجلس شوراي اسلامي برسد، مجلس شوراي اسلامي همكاري‌هاي لازم را خواهد داشت.

طرح پزشك خانواده از سال ‪ ۸۴‬در كشور اجرايي شد. بر اساس اين طرح، ‪۲۳‬ ميليون نفر در شهرهاي زير ‪ ۲۰‬هزار نفر جمعيت و روستاهاي كشور تحت پوشش طرح پزشك خانواده قرار دارند.

قرار است اين طرح تا پايان امسال در شهرهاي زير ‪ ۵۰‬هزار نفر جمعيت اجرايي شود.
 چهارشنبه 13 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن