تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813161710




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دومين همايش ترويج ازدواج علوي و فاطمي درچهارمحال وبختياري برگزارشد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دومين همايش ترويج ازدواج علوي و فاطمي درچهارمحال وبختياري برگزارشد
داخلي. اجتماعي. ازدواج
دومين همايش ترويج ازدواج فاطمي و علوي همزمان بادهه ازدواج در استان چهارمحال وبختياري برگزار شد.

مشاوراستاندارچهارمحال وبختياري دراموربانوان وخانواده گفت: اين همايش با هدف ترويج ازدواج همانند حضرت علي(ع) وحضرت فاطمه(س)دربين جوانان و فرهنگ‌سازي برگزاري ازدواج آسان، آگاهانه، به هنگام و پايدار برگزار شد.

"نسرين هاديان" در اين همايش افزود: جامعه‌اسلامي مااز فرهنگ ازدواج حضرت علي (ع) وفاطمه(س) فاصله گرفته‌اند و بايد با ترويج و نهادينه كردن فرهنگ برزگان دين در امر ازدواج آنها را به سمت ساده زيستن سوق دهيم.

وي گفت: ترويج ازدواج آسان در بين جوانان مي‌تواند از بسياري ناهنجاري- هاي اجتماعي ومشكلات جوانان كاسته و زمينه فعاليت آنان در بخشهاي مختلف را گسترش دهد.

وي، هدف از برگزاري اين همايش را ترويج ازدواج آسان، آگاهانه به هنگام و پايدار عنوان كرد و گفت: فرهنگ ازدواج جوانان امروزه از فرهنگ علوي و فاطمي فاصله گرفته است.

دكتر"درويشي" يك پژوهشگر در اين همايش نكاتي را در خصوص چگونگي شاد زيستن زوج‌هاي جوان و راهكارهاي رسيدن به زندگي سعادتمند بيان كرد.

همچنين اولين نمايشگاه ازدواج با برپايي اقلام فرهنگي و غرفه‌هاي كتاب با ‪۲۰‬درصد تخفيف از سوي سازمان ملي جوانان، كميته امداد و معاون اجتماعي نيروي انتظامي در سالن مجتمع "غدير" شهركرد داير شد.

به گزارش ايرنا، در اين همايش ‪ ۳۵۰‬نفر از زوجين جوان كه طي يكسال گذشته ازواج كرده‌اند، آموزشهاي لازم در زمينه ساده زيستن، مهارتهاي زندگي وديگر امورخانواده را فرا گرفتند.ك/‪۲‬
 سه شنبه 12 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن