تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818838429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده ولي فقيه درهلال احمرفارس:اين نهاد، سياسي و جناحي عمل نمي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نماينده ولي فقيه درهلال احمرفارس:اين نهاد، سياسي و جناحي عمل نمي‌كند
اجتماعي. هلال احمر. گردهمايي
شيراز- مسوول نمايندگي ولي فقيه در جمعيت هلال احمر فارس گفت: فلسفه تشكيل جمعيت هلال احمر؟فعاليت‌هاي عام المنفعه؟بشر دوستانه و خدمت به مردم به ويژه طبقه محروم است و اين امر هيچگاه با نگرش‌هاي محدود سياسي و جناحي ؟ مخدوش نخواهد شد.

به گزارش دريافتي يكشنبه ايرنا؟ حجت‌الاسلام دكتر لطف الله دژكام در گردهمايي روساي شعب جمعيت هلال احمراستان فارس در جهرم ؟ اظهار داشت:
ارزيابي مستمر فعاليت‌هاي انجام شده در اين جمعيت به مسوولان كمك مي‌كند تادريابند؟ فاصله آنان با اهداف پيش بيني شده ؟ چگونه است و اينكه آياد در مقايسه با هزينه‌هاي صورت گرفته؟ در مسير تحقق اهداف جمعيت گام پرداشته‌اند يا نه .

وي گفت: گاه به بهانه عمل به دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌هاي ابلاغي و الزام دست اندركاران به ارايه گزارش كار و آمار نتايج اقدامات؟ مسيري طي مي‌شود كه در جهت اهداف يك مجموعه نيست و اين امربي اعتمادي مردم را در پي دارد.

حجت‌الاسلام دژكام اضافه كرد: اگر فعاليت‌هاي سالانه ما در هلال احمر ؟ چشمگير نباشد و وجهه خدمت رساني به مردم در آن كم رنگ باشد ؟ به اهداف تعريف شده اين جمعيت كه همانا خدمات رساني به مردم است؟ دست نخواهيم يافت وي بيان داشت: مردم بايد احساس كنند ؟ جمعيت هلال احمر متعلق به آنان است و در طرف مقابلشان يك موسسه خيريه قرار دارد نه يك تشكيلات اداري بي روح كه قصد سوء استفاده از توانمندي‌هاي مالي و تخصصي مردمي را دارد.

اين مسوول ؟ خواستار ايجاد فضاي صلح و دوستي و ارتباط موثر جمعيت با ساير سازمان‌ها به ويژه استانداري فارس شد و گفت: اگر چه هر انساني داراي گرايش‌هاي سياسي است ؟ ولي نوع ماموريت ذاتي جمعيت هلال احمر مي‌طلبد كه مسوولان ارشد آن فارغ از دسته بندي‌هاي سياسي و جناحي ؟ تعامل مثبت با همگان را در دستور كار خود قرار دهند و وجهه همت آنان خدمت صادقانه به مردم باشد.

دكتر مهدي مصلي نژاد ؟ سرپرست جمعيت هلال احمر فارس هم در اين گردهمايي ؟ خواستار صرفه جويي در هزينه‌هاي جاري؟ استفاده بهينه از بودجه برنامه اي و نيز اماكن تحت اختيار جمعيت؟ مديريت صحيح نيروي انساني؟ آمادگي شعب به ويژه مناطق حادثه خيز فارس براي رويايي احتمالي با مسايل فصل سرما و همچنين تقويت نيم‌هاي امدادي اين مناطق شد.

در اين گردهمايي؟ كه با هدف تشريح ؟ برنامه‌هاي مربوط به حوزه‌هاي امداد و نجات جوانان و داوطلبان در مدت زمان باقي مانده از سال جاري برگزار شد؟ لزوم تدوين نظام جامعه آماري؟ نوسازي ناوگان فرسوده و نيز تجهيزات امدادي؟ لزوم علمي‌سازي فعاليت‌ها و موازين هلال احمر؟ جلب مشاركت هاي مردمي در زمينه‌هاي مالي و تحصصي براي پيشبرد اهداف جمعيت؟ توسعه فعاليت‌هاي داوطلبانه از جمله مسايلي بود كه مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

ك/‪۱‬
 يکشنبه 3 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن