تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814800126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سينماي ملي در همايشي نقد و بررسي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: سينماي ملي در همايشي نقد و بررسي مي شود
تهران / واحد مركزي خبر / مكتوب 1387/09/03
نخستين همايش "‌سينماي ملي،‌ طرحي براي فردا" با هشت نشست تخصصي برگزار مي شود.
دبير علمي اين همايش امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت:‌ در اين همايش با حضور سينماگران،‌ منتقدان سينما،‌ مسئولان سينمايي و كارشناسان اين رشته سينماي ملي نقد و بررسي مي شود.
سعيد مستغاثي تصريح كرد: سينماي ايران به جز كمبودهاي سخت افزاري دچار كمبودهاي نرم افزاري است.
وي هدف از برگزاري اين همايش را ترسيم وضع حال و چشم انداز آينده سينماي ملي دانست و گفت:‌ برخلاف بيشتر كشورها كه خط مشي آنها مشخص است هنوز دغدغه سينماگران ما مشخص نيست.
مستغاثي اين همايش را سرآغازي براي تبيين هويت سينماي ما در جهان دانست و گفت:‌ تا سينماي ملي نباشد سينماي ايران نمي تواند جهاني شود.
وي موضوعات مطرح در 32 سخنراني اين همايش را 8 عنوان بيان و اضافه كرد:
سينماي ملي ضرورت ها و مفاهيم ، ‌سينماي ملي كاوش در تاريخ ، سينماي ملي نماياندن اخلاق رفتار و منش ايراني، ‌سينماي ملي هويت در ساختار و فرم،‌ سينماي ملي روايت و حكايت ايراني، ‌سينماي ملي بازيگر ملي،‌ سينماي ملي نمونه ها و مصاديق و ‌ سينماي ملي و آينده نگري، 8 عنوان سخنراني هاي اين همايش است.
مستغاثي برپايي نخستين همايش "‌سينماي ملي،‌ طرحي براي فردا" را در دو بخش دانشگاهي و حرفه اي دانست و افزود:‌ كارگاه هاي علمي اين همايش 29 و 30 آذر در دانشكده سينما - تئاتر و اول تا 3 دي با حضور اهالي سينما در موزه هنرهاي معاصر برگزار مي شود.
نخستين همايش "‌سينماي ملي،‌ طرحي براي فردا" با 8 نشست تخصصي 29 آذر تا 3دي در دانشكده سينما - تئاتر و موزه هنرهاي معاصر برگزار مي شود.
تصوير دارد
 يکشنبه 3 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن