تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814900965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس دانشگاه آزاد خورموج: 2 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد خورموج تحصيل مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس دانشگاه آزاد خورموج: 2 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد خورموج تحصيل مي‌كنند
خبرگزاري فارس: رئيس دانشگاه آزاد خوموج گفت: در اين دانشگاه بالغ بر 2 هزار دانشجو در 21 رشته مختلف در حال تحصيل هستند.


علي عاشوري امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در سال 1387، دو رشته جديد در مقطع كارشناسي ناپيوسته شامل مهندسي تكنولوژي معماري و حسابداري در دانشگاه آزاد اسلامي واحد خورموج راه‌اندازي شده است.
عاشوري افزود: از مجموع 21 رشته، پنج رشته كارشناسي پيوسته شامل حسابداري، معماري، تربيت بدني و كارشناسي ناپيوسته مهندسي تكنولوژي معماري وحسابداري جزو رشته‌هاي جديد التاسيس اين دانشگاه است.
وي مهم‌ترين اقدامات صورت گرفته براي تسهيل امر خدمات‌رساني به دانشجويان را راه‌اندازي سيستم ثبت‌نام اينترنتي و سيستم پرداخت اينترنتي براي جلوگيري از اتلاف وقت دانشجويان در باجه‌هاي بانكي ذكر كرد.
رئيس دانشگاه آزاد خورموج ادامه داد: اين دانشگاه به منظور تامين برنامه‌هاي نرم‌افزاري، اقدام به خريد نرم‌افزار جامع مورد استفاده براي بيش از 2 هزار واحد دانشگاهي كرده است.
عاشوري با اشاره به فضاي آموزشي تصريح كرد: اين دانشگاه براي تامين فضاي آموزشي اقدام به احداث ساختمان آموزشي با زير بناي حدود 4 هزار مترمربع كرده كه در سريع‌ترين زمان ممكن و در كمتر از يك سال عمليات اجرايي آن به پايان رسيده و در حال حاضر مورد بهره‌برداري قرارگرفته است.
وي ادامه داد: در آينده‌اي نزديك سايت 50 هكتاري اين دانشگاه با احداث ساختمان آموزشي جديد شروع مي‌شود و عمليات فضاي سبز دانشگاه به زودي به بهره‌برداري مي‌رسد.
عاشوري با اشاره به موفقيت‌هاي علمي دانشگاه گفت: از مهم‌ترين موفقيت‌هاي علمي در اين دانشگاه پذيرش چند مقاله اعضاي هيئت علمي اين دانشگاه در سمينارهاي معتبر ملي و بين‌المللي است.
دانشگاه آزاد واحد خورموج در سال 1381 با پذيرش 86 دانشجو و در دو رشته كار خود را آغاز كرد.
انتهاي پيام/ح20
 يکشنبه 3 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 479]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن