تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815400146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محمدعلي كشاورز در گفت‌وگو با فارس: كتاب «اكسير نقش» آذر ماه آماده مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: محمدعلي كشاورز در گفت‌وگو با فارس: كتاب «اكسير نقش» آذر ماه آماده مي‌شود
خبرگزاري فارس:‌ بازيگر سينما و تلويزيون گفت: «اكسير نقش» تنها در مورد زندگي‌نامه هنري‌ من است كه به احتمال زياد آذر ماه سال جاري منتشر مي‌شود.
محمدعلي كشاورز،بازيگر پيشكسوت تئاتر و سينما در حاشيه بازديد از غرفه خبرگزاري فارس با اعلام اين خبر گفت: انتشارات افراز كتاب كتاب مرا با عنوان «اكسير نقش» را چاپ خواهد كرد و نويسندگان آن اعظم كيان‌افراز و ياسين محمدي است.
در ادامه صحبت‌هاي كشاورز ، ياسين محمدي در گفت‌وگو با فارس بيان كرد: كتاب زندگي هنري محمدعلي كشاورز با عنوان (تئاتر ايران در گذر زمان 4 «اكسير نقش») مربوط به كارهاي هنري كشاورز است كه دربردارنده كارها و بازي‌هاي اين هنرمند از دهه 30 تا به امروز است.
محمدي اظهار كرد: اين كتاب حاصل سه سال پژوهش و 50 ساعت گفت‌وگو با آقاي كشاورز بوده كه شامل 5 بخش با موضوعات؛ زندگي و تئاتر روايت‌گونه، چند نقد برگزيده از مطبوعات درباره بازي‌هاي قبل از انقلاب، تفسير آثار سينمايي، چهار گفت‌وگو با كشاورز و بيان پايان‌نامه تحصيلي در مقطع كارشناسي تئاتر سال 51 و 52 با عنوان تأثيرات متقابل جامعه و هنرمند بريكديگر است را روايت مي‌كند.
انتهاي پيام/
 چهارشنبه 29 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن