تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818207301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با لغزش اينتر، دوباره به صدر جدول بازمى گرديم!


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: با لغزش اينتر، دوباره به صدر جدول بازمى گرديم!
ريكاردو ايزاكسون دوسانتوس ليته يا همان كاكاى معروف برزيلى كه قراردادى تا پايان ژوئن ۲۰۱۳ را با روسونرى دارد، بازهم سوژه اصلى مطبوعات و فصل نقل و انتقالات زمستانى است. پيش از اين كه كاكا قراردادش را تا سال ۲۰۱۳ ميلادى با ميلانى ها تمديد كند شايعات فراوانى كه بيشتر از سوى باشگاه هاى رئال مادريد، چلسى و به تازگى منچستر سيتى در زمينه خريد كاكا منتشر مى شد باعث دردسر بسيارى براى بزرگان ميلان شده بود كه مبادا ستاره بزرگشان را در طى يك اتفاقات ناخواسته از دست بدهند اما تا به اين لحظه او همچنان به تيم ميلان وفادار بوده است. با آمدن رونالدينيو و ميلانى شدن ديويد بكهام انگليسى، حالا كاكا در رؤياى كسب اسكودتو است. نشانى پرافتخار كه جاى خالى اش در كلكسيون افتخارات اين ستاره برزيلى به شدت احساس مى شود.او قهرمانى در جام باشگاه هاى اروپا،سوپر جام اروپا و جام باشگاه هاى جهان را در كارنامه خود دارد و همچنين كسب توپ طلاى جهان و عنوان ارزشمند بهترين بازيكن ليگ قهرمانان اروپا و بهترين بازيكن جهان در سال گذشته.
وفادارى ستاره برزيلى...
روسونرى در بازى مقابل كيه وو ورونا و در سن سيرو به پيروزى يك بر صفر دست يافت و روى اين نتيجه ريكاردو كاكا نقش بسزايى داشت. او يك پنالتى گرفت و خود آن را تبديل به گل كرد اما گذشته از آن وضعيت بسيار خوب ميلانى ها در ليگ ايتاليا نيز اوضاع را براى ميلان به شكل خوبى رقم زده است و در اين ميان خبر خوبى همچون ماندن كاكا آن هم براى مدت طولانى مى تواند همچون يك انرژى مضاعف براى آنها باشد. گاليانى در اين باره مى گويد: ريكى بارها اعلام كرده است كه مى خواهد سمبل اين تيم باشد. اين يك خبر خوب براى هواداران است. كارلتو همان مربى اى كه از آغاز كار كاكا در ميلان تاكنون بر سر كارش مانده است نيز مى گويد: اين تصميم بزرگى است؛ كاكا در حال تبديل شدن به سمبل اين تيم است و از بازگشت او به روزهاى اوج خوشحالم. سمبل همان چيزى است كه خود كاكا نيز بر روى آن تأكيد بسيار دارد و بخصوص بعد از زمانى كه قرارداد اخيرش را تمديد كرد به آن حريصانه پرداخته است. كسى كه فوتبال را از سائوپائولو شروع كرده است اكنون نصف راه را براى تبديل شدن به سمبل برتر باشگاه ميلان طى كرده است. كاكا مى گويد: من مى خواهم يك سمبل باشم، همانند پائولو مالدينى،گتوسو، پيرلو و آمبروسينى. بعد از اسكودتو اين يكى از رؤياهاى بزرگ من است اما عجله اى ندارم و مى دانم زمان كافى براى رسيدن به آن را دارم.
قهرمانى در نيم فصل...
برترين بازيكن جهان در سال گذشته در بهترين روزهاى ميلان راهى سن سيرو شد و توانست به افتخاراتى كه به آن اشاره داشتيم دست يابد. كاكا كه با كانال Sky گفت وگو مى كرد، به گذشته اشاره اى مى كند و درباره ترديدهايش مى گويد: من بياد مى آورم كه در گذشته كانال تلويزيونى ميلان از من پرسيد كه آيا احساس مى كنم كه بگويم در اينجا مى مانم. در آن لحظه من اطمينان و باور درستى نداشتم اما امروز دارم. اكنون من مى توانم و مى خواهم آن را با صداى بلند فرياد بزنم. من مى خواهم همچنان يك ميلانى بمانم. براى مابقى دوران فوتبالى ام و اينجا بمانم براى زندگى كردن اهميتى به پيشنهادات رئال يا منچسترسيتى نمى دهم و مى مانم تا بهترين عنوان ها را با اين پيراهن كسب كنم. كاكا در ادامه مى افزايد: اين فصل ششمين فصل حضور من در ميلان است و مى خواهم يك مثل يك سمبل باشم. يك روز من كاپيتان اين باشگاه خواهم شود، طبيعتاً با توجه به رعايت سلسله مراتب در تيم سرانجام اين روز هم خواهد آمد و من جايگزين ستاره هاى بزرگ اين تيم خواهم بود اما افراد ديگرى براى ايفاى اين نقش قبل از من وجود دارد و من به آنها احترام مى گذارم. در حال حاضر خيلى خوشحالم كه ميلان در مسير پيروزى قرار گرفته و در اين روزها خوب نتيجه مى گيرد. پيروزى مقابل كيه وو اهميت زيادى داشت و با اين نتيجه اختلاف ما با اينتر همان يك امتياز باقى ماند و اميدواريم بازهم با لغزش اين تيم دوباره به صدر جدول بازگرديم.كسب قهرمانى در نيم فصل اول بسيار مهم خواهد بود.
آرزوهاى بزرگ...
ستاره نامدار برزيلى قرار است در آينده به فرزند خود اجازه دهد تا راه وى را ادامه دهد درست مثل مالدينى،توتى و ...او آرزوهاى بزرگى در سر دارد. او در اين باره مى گويد: خوشحال مى شوم كه لوكا هم مثل من روزى فوتباليست شود . كارولين و من منتظر آن لحظه هستيم و خيلى هيجان انگيز است. من او را همراهى مى كنم و شگفت آور است كه اولين فرزندمان روزى يك فوتباليست بزرگ شود اين هم يكى ديگر از رؤياهاى من در آينده است. كاكا آرزويى دوباره، عجيب اما نه چندان دور از دسترس هم دارد كه اينگونه بيان مى كند: جالب خواهد بود كه براى دومين بار بتوانيم ليگ قهرمانان را فتح كنيم آن هم بعد از اينكه اسكودتو و جام يوفا را در دستانم بگيرم. من آرزوى يك بهار جادويى را در سال آينده دارم. اما كاكا درباره مسئله تمديد قراردادش به نكته مهمى اشاره مى كند، نكته اى كه به خوبى مى توان از آن، اين نكته را برداشت كرد كه سرگذشت شوچنكو درس عبرتى براى بزرگان روسونرى شده است تا به آسانى تيمشان را رها نكنند و با سرافكندگى بازگردند. او مى گويد: من بازيكنانى را ديده ام كه اينجا را ترك كرده اند و من تنها به شوا رجوع نمى كنم كسى كه اخيراً به من گفت كه بر روى انتخاب هايم خيلى تأمل كنم براى اينكه ميلان متفاوت است.كاكا كه جزو بازيكنانى به شمار مى رود كه هيچگاه از ابراز اعتقادات مذهبى اش در ميادين فوتبال خوددارى نمى كند مى گويد: در اين باشگاه واقعاً شما احساس و عطوفت را تجربه مى كنيد. اينها چيزهايى هستند كه براى من مهم هستند. من خوشحالم كه در اينجا زندگى مى كنم.
پايان در ميلان...
ملى پوش برزيلى ميلان درباره اتمام كارش در ميلان مى گويد: هنگامى كه قراردادم به پايان برسد من ۳۱ ساله خواهم بود و مى توانم تصور كنم خودم را كه هنوز در ميلان در فرم خوبى هستم. بالاتر از همه اينكه من الگوى خوبى خواهم بود، بمانند روزريو سنى كه تمام دوران فوتبالى اش را در سائو پائولو گذراند و البته مالدينى. من مى خواهم به مانند آنها باشم. رسيدن به آنچه كه پائولو به آن دست يافته است آسان نخواهد بود اما من تلاشم را خواهم كرد تا به آن نزديك شوم. اهدافم اين است كه گل هاى زيادى بزنم، افتخارات را كسب كنم و بخشى از تاريخ اين باشگاه بشوم. كاكا مدتى است كه از مصدوميت زانويش رهايى پيدا كرده و آرام آرام به روزهاى اوج باز مى گردد. خودش در اين باره مى گويد: من احساس بهترى دارم. من مقابل كيه وو آماده بودم و خيلى خوشحالم كه براى بازى با تورينو هم در شرايط خوبى خواهم بود. هنوز دوره خوب من شروع نشده است چون از نظر فيزيكى در وضعيت خوبى در اين يك ماه نبوده ام. براى بازى روز يكشنبه همه از من انتظار دارند. مسابقه حساسى مقابل تورينو خواهد بود. مسلماً يكى از عوامل محبوبيت مالدينى و امثال او وفادار ماندن به باشگاهشان است اما آيا كاكا خواهد توانست به اين عهد خود وفادار بماند يا خير؟ او محبوبيت زيادى دارد و مى تواند به انتظارات تيفوسى ها جواب دهد.
 سه شنبه 28 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن