تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818868187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آشنايي هنرمندان جوان با آثار شهيد مطهري در جشنواره هدي


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: آشنايي هنرمندان جوان با آثار شهيد مطهري در جشنواره "هدي"
نخستين جشنواره فرهنگي معرفتي "هدي" با هدف آشنايي هنرمندان جوان با آثار و انديشه هاي شهيد مطهري 29 و 30 آبان با حمايت حوزه هنري در تالار انديشه برگزار مي شود.
دبير جشنواره هدي در نشست خبري در حوزه هنري هدف از برگزاري اين جشنواره را شناسايي هنرمندان جوان علاقمند با دغدغه مسائل ديني ذكر كرد و گفت: مناسبت برگزاري جشنواره همزمان با هفته كتابخواني اين بود كه قصد داريم با استفاده از مقوله كتابخواني و معرفي كتاب هنرمندان را ترغيب به توليد اثر كنيم.مجيد قدمي ادامه داد: دنبال اين هستيم تا با روش هاي متنوع هنرمندان را با منابع سرشار الهي آشنا كنيم. ما در مبحث كتابخواني از آثار شهيد مطهري استفاده و كتاب هاي "داستان و راستان"، "حماسه حسيني" و "حجاب" را براي سه گروه سني متوسطه، جوانان و آزاد معرفي كرديم. جشنواره با استناد به اين كتاب ها در بخش هاي تجسمي، عكاسي، شعر، داستان و طرح فيلم برگزار مي شود.
وي درباره زمان برگزاري جشنواره و تعداد آثار متقاضي گفت: 972 اثر از 518 هنرمند به دبيرخانه رسيد و آمار حاكي از استقبال دانشجويان است. همچنين استقبال از بخش عكاسي و شعر بيشتر بوده و جشنواره چهارشنبه و پنجشنبه 29 و 30 آبان ماه در تالار انديشه برگزار مي شود. آثار نيز در نمايشگاهي در طبقه دوم تالار در معرض ديد علاقمندان قرار مي گيرد.قدمي با اشاره به افتتاح باشگاه مجازي هنرمندان جوان همزمان با جشنواره هدي گفت: اين سايت با جذب هنرمندان جوان ارتباطي مجازي ميان آنها و منابع مرتبط با نيازهاي موجود در حوزه هاي هنر، ديدگاه مديران و مسئولان از هنر و بخش هاي مورد نياز برقرار مي كند. البته ارتباطات حضوري نظير آموزش رايگان زبان و رايانه هم در كنار اين ارتباط مجازي وجود خواهد داشت.
وي درباره برنامه هاي جشنواره هدي گفت: صبح چهارشنبه 27 آبان ماه با سخنراني دكتر خاموشي رئيس سازمان تبليغات اسلامي در تالار انديشه حوزه هنري تهران جشنواره افتتاح و سپس برخي آثار ارسالي ارائه مي شود. اجراي موسيقي اميرحسين مدرس و پخش فيلم سينمايي "فرزند خاك" ديگر برنامه هاي اولين روز جشنواره هستند.
وي افزود: پنجشنبه 30 آبان ماه نيز در خدمت خانواده شهيد مطهري خواهيم بود و فرزند ايشان علي مطهري سخنران اصلي جلسه است. همچنين آقاي گلريز به اجراي زنده شعر خود درباره شهيد مطهري خواهد پرداخت.
 دوشنبه 27 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن