تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818191560




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل جديد شركت بورس اوراق بهادار معرفي شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مديرعامل جديد شركت بورس اوراق بهادار معرفي شد
در جلسه صبح روز دوشنبه هيات‌ مديره شركت بورس، رئيس، نايب ‌رئيس هيأت ‌مديره و مديرعامل جديد شركت بورس اوراق بهادار تهران انتخاب شدند.


به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني بازار سرمايه، با توجه به پايان دوره ماموريت هيأت ‌مديره قبلي و مديرعامل بورس اوراق بهادار تهران، هيات‌ مديره جديد در جلسه روز جاري خود، "محمد هاشم بت‌ شكن" را به عنوان رئيس و "محمدرضا رهبر" را به عنوان نايب ‌رئيس هيات ‌مديره انتخاب كردند.
همچنين "حسن قاليباف اصل" به عنوان مديرعامل جديد بورس اوراق بهادار تهران انتخاب شد. مراسم معارفه مديرعامل جديد شركت بورس هفته آينده برگزار مي‌شود.
رييس هيات‌مديره شركت بورس نيز در اين خصوص از برگزاري مراسم توديع علي رحماني، مديرعامل سابق شركت بورس در هفته آينده خبر داد.
"محمد هاشم بت‌ شكن" گفت: با پايان يافتن عمر دو ساله مديرعاملي علي رحماني هيات‌ مديره مي‌توانست در خصوص مديرعامل جديد تصميم‌گيري كند كه بر اين اساس در جلسه روز جاري حسن قاليباف اصل به عنوان مديرعامل جديد بورس اوراق بهادار تهران انتخاب شد.
وي ادامه داد: هيات ‌مديره براي انتخاب مديرعامل ملاك‌ها و معيارهايي را در نظر گرفته بود كه بر همان اساس امتيازبندي‌هايي ميان گزينه‌ها انجام شد كه از اين بين حسن قاليباف اصل بيشترين امتياز را به خود اختصاص داد.
بت‌شكن تاكيد كرد: با انتخاب قاليباف به عنوان مديرعامل جديد شركت بورس اوراق بهادار تهران، وي از سمت مديرعاملي شركت سرمايه‌گذاري اميد استعفا داد تا از فردا كار خود را به صورت رسمي در شركت بورس آغاز كند.

**نگاهي به سوابق اجرايي مديرعامل جديد شركت بورس
حسن قاليباف اصل در سال 1348 در مراغه متولد شد. وي در سال 1371 مدرك كارشناسي خود را در رشته مديريت بازرگاني از دانشگاه تهران اخذ كرد. در سال 73 موفق به دريافت مدرك كارشناسي ارشد مديريت بازرگاني از همان دانشگاه شد و در سال 1381 مدرك دكتري خود را در رشته مديريت مالي از دانشگاه تهران اخذ كرد.

** سوابق پژوهشي و آكادميك
وي كه عضو هيات‌علمي گروه مديريت دانشگاه الزهرا است، تاليف مقاله "اثر نرخ ارز بر بازده سهام در ايران"، مقاله بررسي اثر نوع مالكيت بر عملكرد شركت ها (تجربه خصوصي سازي در ايران)، تاليف مقاله بررسي عوامل تعيين كننده ضريب قيمت بر درآمد در بورس اوراق بهادار تهران، تاليف كتاب "مديريت مالي"، ترجمه مقاله "رهبري الهام بخش"، ارائه مقاله درسمينار فيزيك مالي تحت عنوان نظريه هاي فرا مدرن مالي، تلفيقي از علوم و ارائه مقاله در سمينار سالانه اقتصادي زمستان 2002 (دبي) را در رزومه خود دارد.
همچنين وي مدير و مجري پروژه "مطالعه مفاهيم و نظريات ادغام و تصاحب" براي موسسه توسعه صنعت سرمايه گذاري ايران، مدرس دروس مديريت سرمايه‌گذاري، بازارهاي پول و سرمايه، سازمان‌هاي پولي و مالي، سمينار در مسائل مالي و مديريت مالي پيشرفته در دانشگاه‌هاي الزهراء، تهران، دانشكده اقتصاد وزارت امور اقتصادي و دارايي بوده و در چندين پايان‌نامه در دوره‌هاي كارشناسي ارشد مديريت مالي در دانشگاه‌هاي الزهراء و تهران استاد راهنما و مشاور بوده است.

** سوابق اجرايي
وي از ابتداي سال 85 تاكنون مديرعامل و عضو هيات‌ مديره شركت مديريت سرمايه‌گذاري اميد بود. از سال 82 تا پايان سال 84 نيز مديرعاملي و عضو هيات ‌مديره شركت سرمايه‌گذاري ايرانيان را برعهده داشت.
وي از سال 79 تا سال 82 مدير سرمايه‌گذاري شركت سرمايه‌‌گذاري بوعلي بود و در سال هاي 78 و 79 كارشناس سرمايه‌گذاري شركت سرمايه‌گذاري تدبير بود. كارشناس اعتبارات خارجي بانك توسعه صادرات ايران از سال 73 تا 75، كارشناس صادرات شركت سيمان فارس و خوزستان از سال 75 تا سال 78 و عضويت در هيات‌مديره شركتهاي تامين سرمايه امين، تراكتورسازي ايران و شركت سرمايه‌گذاري سپه از ديگر سوابق اجرايي قاليباف اصل به شمار مي‌رود.
اقتصام** 9141 ** 1558
 دوشنبه 27 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن