تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815370093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دستگیری سرکرده اراذل و اوباش منطقه فرحزاد تهران


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: هموطن آنلاین _ معاون عملیات پلیس امنیت عمومی نیروی انتظامی تهران بزرگ، جزییات دستگیری و شرارت های سرکرده اراذل و اوباش منطقه فرحزاد را تشریح کرد.
سرهنگ حسین قاسملویی گفت: سرکرده اراذل و اوباش این منطقه، محمد یاری معروف به محمد دراز است که به همراه نوچه های خود، اقدام به شرارت و ناامنی و ایجاد رعب و وحشت و فروش مواد مخدر در منطقه می کرد.
وی با بیان اینکه این شرور در ساعات پایانی شب، در سطح وسیعی در منطقه فرحزاد به همراه همدستان خود اقدام به فروش مواد مخدر می کرد، افزود: این شرور با تلاش نیروهای پلیس امنیت نیروی انتظامی تهران بزرگ دستگیر شد.
سرهنگ قاسملویی حمل و فروش سلاح گرم و مبادرت به تیراندازی را از دیگر اقدامات این شرور بیان کرد.
وی گفت: محمد دراز با تهدید اهالی محل و کسبه، باعث ایجاد رعب و وحشت می شد و در آخرین اقدام خود مبادرت به تیراندازی و تخریب 10 دستگاه خودرو که مشتریان رستوران های فرحزاد بودند، کرد.
معاون عملیات پلیس امنیت عمومی نیروی انتظامی تهران بزرگ افزود: در پی این اقدام، پلیس 110 در منطقه حاضر شد که در پی آن، این شرور متواری شد و خود را مخفی کرد.
وی با اشاره به دستور قاطع و صریح فرمانده انتظامی تهران بزرگ برای شناسایی و دستگیری این شرور گفت: توانستیم در یک اقدام ضربتی و فشرده و در 24 ساعت، محمد دراز را در مخفیگاه خود در محدوده کرج دستگیر کنیم.
سرهنگ قاسملویی با بیان اینکه در حال حاضر پنج نفر از اراذل و اوباش منطقه فرحزاد دستگیر شده اند، افزود: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عوامل احتمالی دیگر ادامه دارد.
وی تصریح کرد: افرادی که از این متهمان شکایت دارند، می توانند به پلیس امنیت نیروی انتظامی تهران بزرگ مراجعه کنند.
سرهنگ قاسملویی گفت: اطلاعات تکمیلی درباره این متهمان، در روزهای آینده اعلام خواهد شد






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 196]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن