تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818875833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه اردبيل: منافع ملي بايد خط قرمز تمام جريانات سياسي باشد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه اردبيل: منافع ملي بايد خط قرمز تمام جريانات سياسي باشد
خبرگزاري فارس: نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: منافع ملي بايد در عرصه‌هاي سياسي و انتخاباتي خط قرمز تمام احزاب و جريانات سياسي كشور واقع شود و نبايد ذره‌اي از آن عدول كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، سيد حسن عاملي در خطبه‌هاي نماز جمعه اردبيل با اشاره به انتخابات رياست‌جمهوري آمريكا افزود: اين انتخابات براي تمام گروه‌ها و احزاب سياسي كشورمان بايد الگويي باشد، چرا كه هيچ يك از نامزدهاي انتخابات در تبليغات و شعارهاي خود منافع كشورشان را زير سوال نبرده و به حريم‌ها دقت كردند.
وي گفت: در اين انتخابات علي‌رغم هزينه‌هاي هنگفت تبليغاتي و شعارهاي رنگارنگ انتخاباتي، دو نامزد انتخابات در رسيدن به مسائل منافع ملي و خط قرمز نظام خود اقدام به تخريب و ساختار شكني نكرده و بدور از تندروي‌ها و هيجانات، پيروزي كانديداي رقيب خود را پذيرفته و دفتر رقابت را به خوبي و خوشي بستند.
عاملي با انتقاد از رويه نامناسب برخي جريانات سياسي كشورمان در تخريب و ناديده گرفتن نكات مثبت عملكرد دولت اضافه كرد: در نقد و انتقادها بايد شرط انصاف را راعايت كنيم و بدور از نگرش يك‌جانبه، تمام ابعاد پيشرفت و توسعه كشور را در نظر بگيريم و با جبهه‌گيري‌هاي تند و غيرعقلاني دشمنان نظام را خوشحال و سرمست نسازيم.
امام جمعه اردبيل با اشاره به فرمايشات اخير مقام معظم رهبري در تذكر به برخي جريانات سياسي و مطبوعات كشور در ارائه مطالب غير‌واقعي از عملكرد مسئولان و نظام گفت: اين تذكرات بايد در آستانه انتخابات رياست‌جمهوي كشورمان مدنظر جريانات سياسي و مطبوعات قرار گيرد تا جلوي اظهارات بي‌پايه و اساس و خلاف مصالح و منافع كشور گرفته شود و كسي به خود جرات ندهد با بي‌بند و باري، سياه‌نمايي و جدال سياسي، عرصه را براي قضاوت مردم تنگ كند.
عاملي زوق‌زدگي دشمنان را از وضعيت مطبوعات كشورمان و چاپ مطالب تفرقه‌افكنانه از سوي آنها را قابل تامل دانست و افزود: نبايد با عملكرد و اظهارات غيرمنصفانه خود كاري بكنيم كه خداوند رحمت خود را از ما دريغ كند و در فتنه‌هاي سياسي خشك و تر با هم بسوزد و شايسته است مواظب گفتارها و اعمال اجتماعي خود باشيم.
وي اخلاص را زمينه‌ساز وفاق و همسويي گروه‌ها و جريانات سياسي عنوان كرد و گفت: تمام دولت‌ها در طول 30 سال گذشته كه بر سر كار آمدند با نهايت سعي و درايت تلاش كرده‌اند و امروز اگر ايران اسلامي حرفي براي گفتن دارد و قدرت بي‌نظير در منطقه است بدليل تلاش و همت تمام دولت‌هاست كه بايد قدر اين موقعيت ممتاز را دانست.
امام جمعه اردبيل در ادامه با قدرداني از چهارمين سفر رئيس‌جمهور كشورمان به استان اردبيل، افتتاح نيروگاه عظيم اردبيل و تصفيه‌خانه اين شهر را نشان عنايت و نظر دولت نهم به منطقه دانست و گفت: براي راه‌اندازي اين نيروگاه بيش از 320 ميليارد تومان سرمايه‌گذاري شده و در فازهاي توسعه‌اي آن نيز با عنايت رئيس‌جمهور پرتلاش، كلنگ‌زني شد كه اميدواريم با افتتاح اين پروژه استان اردبيل در تامين برق مورد نياز خود با مشكل مواجه نشود.
عاملي راه‌اندازي تصفيه‌خانه آب شرب اردبيل را آرزوي ديرين مردم منطقه دانست و گفت: با راه‌اندازي اين تصفيه‌خانه علاوه بر كاهش بهره‌برداري از سفره‌هاي زيرزميني، سلامت و بهداشت مردم نيز تضمين مي‌شود و تا 10 سال آينده مردم اردبيل از نظر تامين آب سالم و بهداشتي مشكلي نخواهند داشت، ولي انتظار مي‌رود براي سال‌هاي آينده و براي تامين آب اين شهر فكر اساسي شود.
وي روند اجرايي سد عمارت را كند ارزيابي كرد و گفت: اين در سفر با موافقت رئيس‌جمهور و پذيرش وزير نيرو، قرار شد اعتبار فوق‌‌العاده براي احداث و تكميل اين سد اختصاص يابد تا در سايه اين سد جلوي برون‌رفت منابع آبي استان گرفته شود.
خطيب جمعه اردبيل از نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي خواست با پيگيري مكرر و مستمر نسبت به اجرايي شدن اين سد همت كنند و از اهتمام دولت نهم و مسئولان استان در آبرساني به شهر گرمي و ديگر شهرهاي استان و برخورداري مردم از آب سالم بهداشتي قدرداني كرد.
عاملي گفت: در سفر رئيس‌جمهور، تقاضا كرديم در جذب نيرو براي نيروگاه اردبيل، اولويت را به جوانان بيكار استان اردبيل و بومي منطقه بدهند تا دغدغه خانواده‌ها و معضل بيكاري رفع شود.
انتهاي پيام/ر10
 جمعه 24 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن