تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818830466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حربه ي امروز دشمنان اسلام ، ساختن مفسران تقلبي دين است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: حربه ي امروز دشمنان اسلام ، ساختن مفسران تقلبي دين است
سنندج- نماينده ولي فقيه دركردستان گفت: دشمنان اسلام امروز درفرآيند تهاجم فرهنگي خود به منظور متوقف كردن رشد باورهاي ديني دردنيا به ساخت و ترويج مفسران تقلبي دين روي آورده اند.


حجت الاسلام و المسلمين سيد موسي موسوي روزچهارشنبه درهمايش هم انديشي كميته همكاريهاي آموزش و پرورش با حوزه هاي علميه استان افزود: درگذشته دشمنان ساختن اديان تقلبي را آزمودند و باتوجه به كم اثر بودن آن امروز انحراف مسلمانان را به كمك زبان به ظاهرديني دنبال مي كنند.
وي اظهارداشت: دشمنان با واژه هاي زيباي نو انديشي، برداشت نو از دين و وجود سلايق مختلف تلاش مي كنند تبليغ دين و تفسير آن را ازحوزه تخصصي اين رشته كه همان حوزه هاي علوم ديني و روحانيت است، خارج و به كمك مفسران خود انحراف ايجاد كنند.
وي ايجاد فاصله تدريجي بين دين و علوم درقالب سيستم آموزشي نوين و اشغال تمام فضاهاي آموزشي و فرهنگي جامعه توسط ابزارهاي غير ديني را ازبرجسته ترين اقدامات دشمنان دين درروند تهاجمي آنها دانست و گفت: متاسفانه حالت انفعالي مبلغان دين در مقابله با اين هجمه ها به تسريع اثر اين توطئه ها كمك كرد.
وي از نظام جمهوري اسلامي به عنوان يك نعمت الهي ياد كرد و گفت: امروز كه همه ي قدرت يك نظام در پشتوانه از قرآن و دين اسلام قرار دارد، بايد شكرگذار بود .
حجت الاسلام موسوي افزود: دولت و آموزش و پرورش تمام همت خود را براي احياي ارزشهاي ديني متمركز كرده اند كه اگر به فرض اين هم نبود، روحانيت به واسطه رسالت خود بايد درتمام عرصه ها براي هدايت حاضر مي شد.
وي رسالت روحانيون را مراجعه به مردم براي هدايت دانست و انتظار عالمان را درخانه براي مراجعه افراد و تنها پاسخ گويي به سووالاتشان كافي براي مقابله با هجمه ها ي شياطين ندانست.
همچنين دراين همايش مشاوروزيرو دبيرستاد همكاريهاي آموزش و پرورش وحوزه هاي علوم ديني گفت: تحقق همه اهداف سياسي ،اقتصادي و اجتماعي جامعه اسلامي منوط به تربيت نسلي انديشمند، بصير،مومن، تلاشگر وآگاه و عامل به ارزشهاي معنوي و اخلاقي است.
حجت الاسلام علي ذوعلم افزود: اگر هويت ملي نسل امروز مخدوش، تعلق به نمادهاي ايراني، اسلامي و انقلابيش ضعيف و باورش به كارآمدي دين در عرصه اداره جامعه منفي باشد، چطور ممكن است فردا آرمانهاي بلند نظام محقق شود.
وي برنقش عالمان علوم ديني و مربيان آموزشي تاكيد كرد و گفت: بايد تلاشهاي اين دو نهاد تجميع و فعاليت اين دو نهاد منسجم شود تا نسلي تربيت شود كه براي ساختن فردا به اعتبار فلسفي، اعتقادي و منابع ديني خود باور داشته باشد.
نخستين همايش هم انديشي آموزش و پرورش و حوزه هاي علميه استان كردستان در اردوگاه شهيد سليمان خاطر شهر سنندج برگزار شد .
دراين همايش يك روزه كه فرمانداران، مسوولان آموزش و پرورش شهرستانها و روحاينون اهل سنت و تشيع استان و استاندار كردستان حضورداشتند، كميته هاي تخصصي به بحث و بررسي پيرامون راهكارهاي عملي و موثر افزايش نقش روحانيون درفرآيند نظام آموزشي پرداختند.
610
 چهارشنبه 22 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن