تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815424375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگزيدگان جشنواره تئاتر چهارمحال و بختياري معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: برگزيدگان جشنواره تئاتر چهارمحال و بختياري معرفي شدند
خبرگزاري فارس: آثار برگزيده بيستمين جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختياري اعلام شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از شهركرد، مسئول هنرهاي نمايشي چهارمحال و بختياري بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در بيستمين جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختياري 18 اثر از سوي هيئت داوران مورد بازبيني قرار گرفت كه طي آن 10 اثر برگزيده اعلام شد.
حميد شهراني افزود: از ميان آثار برگزيده اين جشنواره نيز سه اثر در بخش‌هاي بازيگري، كارگرداني و طراحي صحنه حائز رتبه‌هاي برتر شدند.
به گفته وي آثار نماشي مرگ در يك بسته شكلات به كارگرداني مسلم سليمانيان، يك زن و 40 كلاغ به كارگرداني فرزاد فخريان و براي نوشا به خاطر خودش به كارگرداني بهارك اكبرپور، سه اثر برتر اين جشنواره معرفي شدند.
وي همچنين اضافه كرد: سه اثر برگزيده شده در بيستمين جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختياري در جشنواره منطقه‌اي كشور كه در سال جاري و به ميزباني استان كهگيلويه و بويراحمد برگزار مي‌شود، به نمايش در مي‌آيد.
مسئول هنرهاي نمايشي چهارمحال و بختياري با اشاره به استقبال مطلوب مردم اين استان از بيستمين جشنواره تئاتر استاني گفت: به‌منظور پاسخگويي به اقبال مردم نسبت به هنرهاي نمايشي، آثار شركت‌كننده در اين جشنواره در سطح استان به اجراي عمومي گذاشته مي‌شود.
شهراني همچنين از موفقيت هنرمندان چهارمحال و بختياري در جشنواره تئاتر رضوي كه در بجنورد برگزار شد، اشاره كرد و افزود: نمايش به سوي بازگشت به نويسندگي و كارگرداني اكبر دانيالي موفق شد رتبه نخست در بخش بازيگري زن و نويسندگي و رتبه دوم بخش بازيگري مرد اين جشنواره را براي استان چهارمحال و بختياري به ارمغان آورد.
انتهاي پيام/ر30
 دوشنبه 20 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن