تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814943913




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشاجره بين 2 برادر منجر به قتل يكي از آنها شد


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: مشاجره بين 2 برادر منجر به قتل يكي از آنها شد
مسئول مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان قزوين گفت: مشاجره شديد دو برادر در قزوين منجر به درگيري و مرگ يكي از آنان شد.

دانيال صمدي‌زاده امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در قزوين بيان داشت: مأموران پليس در پي تماس تلفني از درگيري دو برادر و قتل يكي از آنان در منزل مسكوني خود در يكي از خيابان‌هاي شهر قزوين مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.
وي ادامه داد: در بررسي‌هاي مأموران پليس مشخص شد مشاجره لفظي بر اثر مسائل خانوادگي ميان دو برادر آغاز شده است.
مسئول مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان قزوين اضافه كرد: اين مشاجره لفظي شدت مي‌يابد و به تدريج به نزاع تبديل مي‌شود.
وي توضيح داد: نزاع اين دو برادر به حدي مي‌رسد كه برادر كوچكتر با چاقوي آشپزخانه دو ضربه به پاي چپ برادر بزرگتر وارد مي‌كند.
صمدي زاده تصريح كرد: برادر بزرگ مجروح و به بيمارستان منتقل مي‌شود، ولي شدت خونريزي به حدي بوده كه وي پس از حدود دو ساعت بعد از انتقال به بيمارستان فوت مي‌كند.
وي افزود: مأموران پليس در ادامه تحقيقات خود ضارب را به همراه آلت جرم دستگير كردند.
مسئول مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان قزوين با اشاره به اين قتل خانوادگي اظهار داشت: يكي از علل شايع قتل‌ها در اختلافات و مشاجره‌هاي خانوادگي عدم كنترل خشم از سوي طرفين است كه منجر به نزاع و حوادث ناگوار مي‌شود.
وي خاطرنشان ساخت: كنترل در ابراز خشم، خود آرام‌بخشي، مذاكره و گفتگو و كارهايي از اين دست در اختلاف‌هاي ميان افراد مي‌تواند در كاهش درگيري و حوادث دلخراش اين چنيني موثر باشد.
 شنبه 11 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن