تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815320301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضو فراكسيون بانوان مجلس: بومي گزيني دختران در دانشگاه‌ها طرح كاملي نيست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عضو فراكسيون بانوان مجلس: بومي گزيني دختران در دانشگاه‌ها طرح كاملي نيست
خبرگزاري فارس: يك عضو فراكسيون بانوان مجلس گفت: طرح بومي سازي پذيرش دختران در دانشگاه‌ها كامل نيست و بايد با يك نگاه همه جانبه به اين مسئله پرداخت.


زهره الهيان در گفت و گو با خبرنگار «توانا» اظهار داشت: پيش از اين طرح نيز قانون كلي در وزارت علوم و وزارت بهداشت در مورد پذيرش دانشجويان مطرح بود كه تا حدودي اجرا مي شود.
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: اين مسئله مطلوبي است كه دانشجو در منطقه بومي خودش پذيرفته شود و مناسب نيست كه قانوني براي استثناء كردن دختران از آن را تصويب كنيم و به قانون قبلي توجهي نشود.
الهيان گفت: همچنين در بعضي رشته ها و برخي دانشگاه ها رتبه هاي بالا پذيرفته مي‌شوند و به طبع مورد علاقه دختران دانشجو است كه ما نمي‌توانيم آنها را از علايقشان محروم كنيم.
وي تصريح كرد: با وجود اينكه اين طرح با هدف كاهش مشكلات دختران دانشجو ناشي از دوري از خانواده پيشنهاد شده است، اما ابعاد آن بايد بيشتر بررسي شود و به نظر مي آيد كه طرح كاملي نيست.
الهيان افزود: بهتر آن است كه قانون قبلي از ابعاد مختلف مورد بررسي قرار گيرد و تكميل شود.
اين نماينده مردم تهران خاطرنشان كرد: اينكه بخواهيم قانون جديدي را با مضمون قبلي و ويژه دختران تصويب كنيم مطلوب نيست. بايد ظرافت هاي اين كار به درستي ديده شود تا بعداز تصويب شاهد آشكارشدن معايبش نشويم و اعتراض هايي را به دنبال داشته باشد.
انتهاي پيام/ع
 شنبه 4 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن