تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815376857




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ملکوت اجسام - قوانين عالم ماورا


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: ملکوت اجسام - قوانين عالم ماوراء 1
جايي براي تمام آرزوهاي برآورده نشده
عالم ملکوت نيز مانند عالم ماده داراي قوانيني است . چون عالم ماده سايه و مرتبهاي از عالم ملکوت و ماوراء است . اصل وجود ما انسانها اون قسمت ماورايي ماست که فرصت يافته با دستان مربي عالم رشد کند تا توان دريافت اعلا درجه فيض الهي را داشته باشد .
يکي از قوانين عالم دعاست . دعا بهانهايست که خداوند براي ما انسانها قرار داده تا ما را در لطف خويش غرق نمايد . ميگن اسم اعظم 73 قسمت داره . اگر به طور قطع نگم دعا يک قسمت از اسم اعظمه ولي بدون شک دعا هفت آسمان رو در هم مپيچه و ما رو به حضور خالق آسمانها و زمين ميبره .


خداوند بخشنده ميفرمايد :
هنگامي که بندگانم از تو درباره من بپرسند ، بدانند يقيناً من نزديکم ، دعاى دعا کننده را اجابت ميکنم اگر مرا بخواند ; پس بندگان نيز دعوتم را بپذيرند و به من ايمان آورند ، تا رشد يابند . ( بقره 186 )

عيسي بن مريم (مسيح) به شاگردانش گفت :
شما که پدر هستيد اگر فرزندتان از شما نان بخواهد آيا به او سنگ ميزنيد . يا اگر ماهي بخواهد به او مار ميدهيد ؟ اگر از شما تخم مرغ بخواهد به او عقرب ميدهيد ؟ هرگز . پس اگر شما افراد گناهکار ميدانيد که بايد چيزهاي خوب را به فرزندانتان بدهيد . چقدر بيشتر پدر آسمانيتان ، برکات خود را به شما خواهد بخشيد . اگر بخواهيد ( انجيل لوقا باب 11 و همين مطلب در انجيل متي7 : 7 )

شاهسوار ملک هستي محمد مصطفي ( ص ) ميفرمايد :
خدا وقتى مى خواهد دعاى بنده رامستجاب کند حالت دعا به او مى دهد ( تفسير الميزان بقره 186 )


هر سه کلام اين نکته را متذکر ميشوند که پذيرفته شدن دعا قطعي است و اين انوار بشارت ميدهند که در پس هر دعايي خير و رحمت و تربيت روحاني منتظر ماست .






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن