تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):اين (امام جواد(علیه الاسلام))مولودى است كه پر بركت ‏تر از او براى شيعه ما به دنيا ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813324799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايجاد سازمان ميادين ميوه و تره‌بار در ايلام، ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ايجاد سازمان ميادين ميوه و تره‌بار در ايلام، ضروري است
داخلي. اقتصادي. بازرگاني.

رييس سازمان بازرگاني استان ايلام گفت:ايجاد سازمان ميادين ميوه و تره‌بار در ايلام مي‌تواند مشكلات مردم را براي تهيه مايحتاج عمومي به صورت اساسي رفع كند.

"حجت‌الله حسيني"روز يكشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود:سازمان ميوه و تره‌بار كمك بسيار زيادي به تنظيم بازار داخلي استان خواهد كرد و ايجاد آن ضروري است.

او افزود: هم‌اكنون وجود دستفروشان و واحدهاي غيرصنفي كه سهم زيادي را از بازار به خود اختصاص داده‌اند عامل اصلي گرانفروشي در استان است.

وي با بيان اين كه دست فروشان در سطح شهر پراكنده‌اند و امكان برخورد با آنها در چارچوب قانون نظام صنفي وجود ندارد، گفت: نهادهاي ذيربط همچون شهرداري و فرمانداري بايد دستفروشان را از سطح شهر جمع‌آوري كنند.

به‌گفته او، با جمع‌آوري دستفروشان زمينه تامين ميوه‌وتره‌بار مردم از طريق واحدهاي صنفي شناسنامه‌دار فراهم مي‌شود و امكان نظارت و كنترل بر فعاليت آنها وجود دارد.

حسيني تعدادكل واحدهاي صنفي استان را‪ ۲۰‬هزارو‪ ۳۰۰‬واحد اعلام و عنوان كرد:
براي تشديد بازرسي و نظارت در سطح استان ‪ ۲۰‬بازرسي از طريق بسيج و با هماهنگي وزارتخانه و به صورت متمركز در اختيار ما قرار گرفته است.

رييس سازمان بازرگاني ايلام، تعداد بازرسين شهر ايلام با احتساب بازرسين جديد را ‪ ۲۸‬نفر اعلام كرد و افزود: بزودي ‪ ۱۰‬بازرس ديگر نيز از طريق مجامع امور صنفي به جمع ما اضافه خواهند شد.

حسيني بااشاره به‌اين كه در شش ماهه‌اول سال جاري‪ ۱۸‬هزارو‪ ۵۶‬مورد بازرسي از واحدهاي صنفي صورت گرفته و يكهزار و ‪ ۳۰۰‬مورد تخلف شناسايي شده است، افزود: اين آمار نشان مي‌دهد كه تا اين موقع ازسال ‪ ۷‬درصد از واحدهاي صنفي مرتكب تخلف شده‌اند.

او هزينه حمل ونقل را از ديگر موارد اصلي گراني ميوه و تره‌بار در استان ايلام ذكر كرد و گفت: هزينه حمل كالا به استان پارامتري تعيين‌كننده در نرخ كالاست چراكه اكثر نياز ايلامي‌ها از خارج از استان تامين مي‌شود و بعد مسافت استان تاثير زيادي بر كرايه حمل كالاها مي‌گذارد.

حسيني تاكيد كرد:كليه بازرسان اين سازمان به‌صورت محسوس و نامحسوس بازار مايحتاج عمومي بويژه ميوه و تره‌بار را كنترل مي‌كنند.

او از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشي موارد رابا شماره تلفن ‪ ۱۲۴‬اين سازمان در ميان بگذارند.
 يکشنبه 21 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن