تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814744583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

براساس يك آگهي عجيب و طنزآميز در سايت eBay : كشور ايسلند به فروش مي‎رسد!


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: براساس يك آگهي عجيب و طنزآميز در سايت eBay : كشور ايسلند به فروش مي‎رسد!
قيمت خريد اين مزايده كه براساس آگهي مورد اشاره، روز هفدهم اكتبر نيز به پايان مي‎رسد فعلا به 10 ميليون پاوند استرلينگ (واحد پول بريتانيا ) رسيده‎است.
آفتاب: كشور كوچك و هميشه يخ زده ايسلند واقع در شمال‌غربي قاره اروپا به فروش مي‎رسد.

به گزارش سرويس بين‎المل آفتاب، اين خبر براستي عجيب موضوع يك آگهي است كه در سايت خريد و فروش آنلاين موسوم به eBay قرار داده‌شده‎است.

قيمت خريد اين مزايده كه براساس آگهي مورد اشاره، روز هفدهم اكتبر نيز به پايان مي‎رسد فعلا به 10 ميليون ليره استرلينگ (واحد پول بريتانيا ) رسيده‎است.

اين كشور بسيار سردسير كه جدا افتاده‌ترين كشور از قاره سبز اروپا بوده و تا بريتانيا و نروژ، نزديكترين همسايگانش، راه دريايي طولاني را در پيش دارد، سال گذشته ميلادي از سوي سازمان ملل متحد به عنوان بهترين كشور براي زندگي معرفي شد.

در اين آگهي جالب و عجيب آمده است كه بر اثر بحران اقتصادي اخير كه گريبانگير بسياري از كشورهاي جهان شده، كشور ايسلند نيز با مشكل ورشكستگي رو به رو شده و از همين رو براي رفع اين مشكل، اين جزيره در سايت eBay در معرض فروش گذاشته شده‎است.
 شنبه 20 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن