تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812906494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اصغر ابراهيمي: تيم وزنه برداري نفت مهمترين رقيب ما در جام باشگاههاي آسيا است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: "اصغر ابراهيمي": تيم وزنه برداري نفت مهمترين رقيب ما در جام باشگاههاي آسيا است
عضو تيم ملي وزنه برداري ايران در دسته 94 كيلوگرم در بازيهاي المپيك 2008 پكن و عضو تيم شركت ملي حفاري ايران گفت: در رقابتهاي وزنه برداري جام باشگاههاي آسيا در كره جنوبي، تيم وزنه برداري نفت مهمترين رقيب ما محسوب مي شود.


"اصغر ابراهيمي" روز دوشنبه به خبرنگار ايرنا افزود: تمرينات آماده سازي خود را در شهر رشت با جديت و استمرار دنبال مي كنم تا در مسابقه هاي وزنه برداري جام باشگاههاي آسيا در كره جنوبي بهترين عملكرد را از خود به ثبت برسانم.
وي در خصوص وزن جديدش گفت: در حال حاضر 105 كيلوگرم وزن دارم و به احتمال زياد در مسابقه هاي وزنه برداري جام باشگاههاي آسيا براي جور شدن تركيب تيم شركت ملي حفاري ايران، در دسته 105 كيلوگرم بر روي تخته خواهم رفت.
ابراهيمي گفت: در اين مسابقات بيشترين رقابت بين وزنه برداران ايراني است چرا كه هيچ شناختي از وزنه برداران خارجي شركت كننده در رقابتهاي جام باشگاههاي آسيا ندارم.
وي اضافه كرد: در مسابقه هاي جام باشگاههاي آسيا نتايج انفرادي از اهميت والايي برخوردار نيست، بلكه نتيجه تيمي مدنظر قرار خواهد گرفت.
ابراهيمي در پايان در خصوص سرمربيگري "حسين رضازاده" در تيم ملي وزنه برداري ايران خاطرنشان كرد: رضازاده به تازگي قبول مسووليت كرده است و نمي توان در يك سال اول از وي توقع معجزه داشت. بايد به سرمربي جديد تيم ملي وزنه برداري ايران فرصت بيشتري داده شود.
 دوشنبه 8 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن