تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818964042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل بانك تجارت: بانكداري الكترونيكي بدون تغيير رفتارها امكان پذير نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مديرعامل بانك تجارت: بانكداري الكترونيكي بدون تغيير رفتارها امكان پذير نيست
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اقتصاد

بانكداري الكترونيكي بدون آموزش گروه‌هاي هدف و تغيير رفتار امكان پذير نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار بانك و بيمه‌ خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مجيد رضا داوري ـ مديرعامل بانك تجارت ـ‌ در نشست شوراي راهبردي بانكداري الكترونيك كه از سوي مركز فرهنگ‌سازي و آموزش بانكداري الكترونيك كشور (فابا) برگزار شده بود گفت: نظام بانكداري ملي وارد دوره‌اي حساس و سرنوشت ساز از حيات خود شده است و موج تغييراتي كه از ابتداي دهه‌ 80 با آغاز به كار دولت نهم و اجرايي شدن مقدمات واگذاري سهام بانك‌ها در بورس آغاز شده شتاب بيشتري به خود گرفته است.

وي ادامه داد: بي‌گمان هماهنگي با اين تغييرات پرشتاب تنها از عهده‌ مديراني بر مي‌آيد كه با مجهز بودن به دانش تخصص امروزي، انرژي و هيجان لازم براي حركت در مسير ناهموار تغيير را داشته باشند.

مديرعامل بانك تجارت تصريح كرد: انتظار من و ساير اعضاي هيات مديره اين است كه ضمن افزايش دانسته‌ها و مهارت‌ها، خود را با تغييرات و شرايط جديد حاكم بر نظام بانكداري كشور بيشتر تطبيق داده و خدمات رساني صادق و افزايش سود آوري بانك با تكيه بر مشتري مداري را سرلوحه‌ عملكردشان قرار دهند.

داوري خاطر نشان كرد: براي تبديل يك فرهنگ به عادت حداقل 20سال زمان نياز است تا اين فرهنگ رشد يابد.

در ادامه اين نشست محمد ابراهيم مقدم ـ رييس مركز فابا و عضو هيات مديره بانك تجارت ـ با بيان اينكه آموزش به عنوان ركن اصلي فرهنگ سازي مطرح است تصريح كرد: فرهنگسازي فرايندي است كه طي آن تغيير نگرش شهروندان به تغيير رفتار آنها منجر مي‌شود.

وي ادامه داد: هنگامي كه بخش عمده‌اي از مشتريان و كاركنان بانك‌ها با مفاهيم بانكداري الكترونيكي آشنا نبوده و مهارت لازم را براي استفاده از خدمات اين نوع بانكداري نداشته باشند تلاش براي سوق دادن آنان به سمت بانكداري نوين منطقا بيهوده خواهد بود.

عضو هيات مديره بانك تجارت با بيان اينكه بانك تجارت از طريق سيستم يكپارچه ويدئو كنفرانس براي حل مشكلات آموزش كاركنان تلاش مي‌كند اضافه كرد: در اين سيستم آموزشي تمام زواياي بانكداري مورد توجه قرار مي‌گيرد كه يكي از مهمترين زواياي آن حل مشكلات آموزشي كاركنان در زمينه بانكداري الكترونيكي است.

انتهاي پيام
 دوشنبه 8 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن