تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعا را از ق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818198268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار كوتاه از سمنان
خبرگزاري فارس: جان باختن دو نفر در سانحه رانندگي، تاكيد پليس سمنان بر تامين امنيت مدارس و توزيع بسته‌هاي افطاري توسط جمعيت هلال احمر سمنان از مهم‌ترين اخبار كوتاه اين استان است.


به گزارش خبرگزاري فارس از سمنان، بر اثر برخورد يك كاميون با يك موتوسيكلت در محور شاهرود ـ آزادشهر، دو سرنشين موتوسيكلت در دم جان باختند.
علت وقوع اين حادثه تغيير ناگهاني مسير راننده موتوسيكلت اعلام شده است.

* تاكيد پليس سمنان بر تامين امنيت مدارس
معاون فرماندهي انتظامي سمنان در اطلاعيه‌اي به مناسبت بازگشايي مدارس، ماه مهر و بازگشايي مدارس را فصل رويش دوباره نهال علم و ايمان از جوشش چشمه‌هاي تعليم و تربيت دانست و بر تامين امنيت مدارس تاكيد كرد.
حجت‌الله واعظي‌نژاد اظهار داشت: جايگاه رفيع تعليم و تعلم در دين مبين اسلام و رسالت قانوني و انساني ايجاب مي‌كند همه عناصر دست در دست هم آرامش و امنيت را كه اصلي‌ترين بستر اعتلاي علم و دانش است، براي فرزندانمان فراهم آوريم.
وي گفت: تجربه موفق و تعامل سازنده پليس با مسئولان مدارس، دانش‌آموزان و اولياي آنها در عرصه‌هاي آموزش پيش‌دبستاني و دبستان، برگزاري نمايشگاه‌هاي ويژه دانش‌آموزي در مقاطع مختلف تحصيلي ارائه آموزش‌هاي چهره به چهره در مدارس و واگذاري نقش‌هاي سازنده به همياران پليس، فوايد درخشاني در عرصه‌هاي گوناگون زندگي اجتماعي و ارتقاي قانونمندي و قانون‌پذيري بر جاي گذاشته است.
رئيس مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي استان سمنان افزود: نيروي انتظامي مصمم است با استعانت از خداوند بزرگ و برخورداري از اين دستمايه گرانبها و با جلب مشاركت بيشتر همه اعضاي خانواده تعليم و تربيت، ضمن برقراري نظم و امنيت مطلوب فضاي اجتماعي سالم و بانشاط را براي شكوفايي، نوآوري و پيشرفت همه اقشار جامعه به ويژه دانش‌آموزان را فراهم كنند تا شاهد شكوفايي استعدادها و بالندگي بيش از پيش فرزندان ايران اسلامي در همه عرصه‌ها باشيم.

*توزيع بسته‌هاي افطاري توسط هلال احمر سمنان
جوانان هلال احمر استان سمنان به مناسبت ماه مبارك رمضان و با توجه به سنت افطاري براي تهيه و توزيع بسته‌هاي افطاري در مساجد استان سمنان اقدام كرده‌اند.
معاون جوانان جمعيت هلال احمر استان سمنان هدف از اجراي اين طرح را همكاري و مشاركت هرچه بيشتر جوانان در برپايي سنت نيكوي افطار عنوان كرد.
مظفر محمدخاني افزود: اين طرح به صورت استاني به اجرا درآمده و 2 هزار بسته كه شامل نان، پنير و خرماست، بين روزه‌داران هنگام افطار در مساجد استان توزيع شده است.

*افتتاح نمايشگاه عكس گردشگري
دو نمايشگاه عكس ظهر امروز به مناسبت هفته‌هاي گراميداشت دفاع مقدس و گردشگري در استان سمنان برپا شد.
اين نمايشگاه كه شامل 30 قطعه عكس از مناظر طبيعي، آثار تاريخي، فرهنگي و آداب و رسوم مردم استان سمنان بوده، در قطع 70 در 50 چاپ شده است.
اين نمايشگاه عكس كه تمام تصاوير آن توسط محمدتقي اعرابي، مدير روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان سمنان عكاسي شده است به همراه فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در اين استان برگزار شد.
نمايشگاه عكس گردشگري از هفتم تا سيزدهم مهرماه در فرهنگسراي كومش سمنان داير است.
همچنين به مناسبت هفته دفاع مقدس، نمايشگاه شقايق‌هاي ماندگار در كانون معراج دامغان گشايش يافت.
در اين نمايشگاه، بيش از 500 تابلو از عكس‌هاي شهداي جنگ تحميلي، وصيتنامه شهيدان، پوسترهايي از جبهه‌هاي جنگ و ماكت عملياتي هشت سال دفاع مقدس به نمايش گذاشته شده است.
همچنين در اين نمايشگاه، 700 جلد كتاب در زمينه‌هاي سياسي، اجتماعي، فرهنگي، مذهبي و تربيتي در معرض ديد علاقمندان قرار گرفته است.
انتهاي پيام/ش
 يکشنبه 7 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 243]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن