تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818911912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فاكس نيوز مخالفتها در پاكستان را با درخواست اف بي اي ظاهري خواند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: فاكس نيوز مخالفتها در پاكستان را با درخواست "اف بي اي" ظاهري خواند
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1387/07/02
00:00:08.11
خبرنگار فاكس نيوز با ظاهري توصيف كردن بيانيه هاي مقامات پاكستاني درخصوص حاكميت اين كشور و درخواست اف بي آي، گفت.. رئيس جمهور جديد پاكستان با آمريكا و انگليس روابط خوبي دارد.
به گزارش شبكه تلويزيوني فاكس نيوز، درحالي كه بمب گذاري در هتل ماريوت واقع در اسلام آباد پايتخت پاكستان بيش از شصت نفر از دو جمله دو امريكايي را كشت و اف بي اي (پليس فدرال امريكا) هم پيشنهاد كمك به پاكستان براي بررسي اين حمله را داده است، اين كشور از پذيرش درخواست اف بي آي خودداري كرده است.
فاكس نيوز براي بررسي اين مسئله با جنيفر گريفن خبرنگار خود گفتگو كرد.
اين خبرنگار درخصوص علت خودداري پاكستان از پذيرش درخواست اف بي آي، گفت.. مطلب نخست اينكه روشن و مشخص نيست كه پاكستاني ها درخواست كمك امريكا را رد كرده باشند. يك سخنگو (بدون اشاره به نام) در اسلام اباد گفته است كه انها در اين مقطع زماني به كمك نياز ندارند. اف بي آي انكار نكرده كه از آنها درخواست شده است در اين مقطع زماني به (پاكستان) نروند.
اين خبرنگار در عين حال افزود.. من با يكي از افراد نزديك به رئيس جمهور پاكستان گفتگو كرده ام. اين مقام پاكستاني به تازگي وارد نيويورك شده است تا در مجمع عمومي سازمان ملل متحد شركت كند. اين مقام پاكستاني گفت كه پاكستان هر كمكي را كه به ان نيازداشته باشد دريافت خواهد كرد .
خبرنگار اين شبكه ادامه داد.. بسياري از بيانيه هايي كه تاكنون مي شنويم مصرف داخلي در پاكستان دارند. پاكستاني ها اكنون دوست ندارند كه خيلي به آنها به ديد افراد نزديك به آمريكا نگريسته شود.
مجري فاكس نيوز گفت.. رئيس جمهور جديد پاكستان آصف علي زرداري در نيويورك به سر مي برد آيا وي با رئيس جمهور بوش ديدار مي كند؟
جنيفر گريفن در پاسخ افزود.. بله، وي با رئيس جمهور بوش ديدار خواهد كرد .نكته جالب اين خواهد بود كه وي (زرداري) كه همسر بي نظير بوتو نخست وزير پيشين و ترور شده پاكستان است به امريكا و انگليس نزديك است. وي نمي خواهد روابط پاكستان با امريكا را تغيير دهد و امريكايي را بيگانه كند با اين وجود وي تحت فشار زيادي در داخل پاكستان قرار دارد تا به عنوان فردي نشان داده شود كه براي حاكميت پاكستان ايستاده است .
خبرنگار فاكس نيوز گفت.. شايد برخي بيانيه هاي علني و عمومي به حاكميت پاكستان اشاره كنند اما در پشت صحنه هماهنگي هاي زيادي با رئيس جمهور (امريكا) درخصوص چگونگي حمله به تهديد فزاينده القاعده در پاكستان وجود دارد.
00:01:52.16
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن