تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815042401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير بهداشت : پژوهش هاي كشور بايد هدفمند باشند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: وزير بهداشت : پژوهش هاي كشور بايد هدفمند باشند
تهران/واحد مركزي خبر/علمي و فرهنگي 1387/06/27
وزير بهداشت گفت:پژوهش ها در كشور بايد رويكردي هدفمند داشته باشد و تحقيقات مسئله محور باشند .
به گزارش خبرنگار ما باقري لنكراني در نشست مشترك روساي دانشگاهها و شركت هاي دولتي افزود:بند 26 بودجه سال 87 فرصتي را فراهم كرده است تا موسسات دولتي و مراكز تحقيقاتي بتوانند براي اجراي طرحها با يكديگر تعامل داشته باشند .
وي با اشاره به اينكه در اولويت بندي طرح ها گاهي ناهمگوني وجود دارد گفت: يكي از اولويت ها در وزارت بهداشت توجه به مسئله بهداشت حرفه ها و مشاغل است كه بايد با جديت در باره ان چاره انديشي شود .
وزير بهداشت به اهميت موضوع بهداشت محيط اشاره كرد و گفت: اجراي طرح هاي تحقيقاتي در اين زمينه مي تواند تهديدها را به فرصت تبديل كند .
لنكراني گفت.. اگر طرح ها به سمت نيازهاي واقعي هدايت شود ارزش افزوده بالاتري را ايجاد خواهند كرد و افزايش بهره وري و رضايت مشتريان را در پي خواهد داشت .
وي با بيان اينكه وزارت بهداشت مي تواند مشتري طرح هاي تحقيقاتي باشد گفت:يكي از اين طرح ها پرونده الكترونيك سلامت است كه اميدواريم برنامه كشوري ان هر چه سريع تر تدوين و اجرايي شود .
 چهارشنبه 27 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن