تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818173333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون دانشگاه آزاد از فردا اعلام می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی فردا در پایگاه اطلاع رسانی این دانشگاه به نشانی http://www.azmoon.com منتشر می‌شود.


به گزارش سرویس دانش و فناوری برنا، در این آزمون 486 هزار و 56 نفر پذیرفته شده‌اند و زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان 26 تا 31 شهریور است و داوطلبان در این مدت می‌توانند به واحدهای پذیرفته شده برای ثبت نام مراجعه کنند.

اطلاعیه مربوط به چگونگی ثبت‌نام 22 شهریور منتشر می‌شود. 51 درصد پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی زن و 49 درصد مرد هستند.

همچنین نتایج پذیرفته‌شدگان آزمون کاردانی پیوسته این دانشگاه دوشنبه 14شهریور در پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون این دانشگاه منتشر می‌شود.

پذیرفته‌شدگان این آزمون که 133 هزار و 772 نفر هستند؛ سوم و چهارم مهرماه باید ثبت‌نام کنند.

پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی هم از 19 تا 21 شهریور فرصت دارند برای ثبت نام به واحدهای پذیرفته شده مراجعه کنند.

در این آزمون 34 هزار و 500 نفر پذیرفته شده‌اند که 45 درصد آنان زن و 55 درصد مرد هستند.

به گزارش مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی نتایج آزمون دکتری این دانشگاه هفته آخر شهریور اعلام می‌شود.

همچنین آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی 18 شهریور برگزار می‌شود. 15 شهریور زمان توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون کارشناسی ناپیوسته است.
منبع: کلوب







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 309]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن