تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814700660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار كهگيلويه وبويراحمد: مديران نبايد به بهانه كمبود اعتبار پروژه‌اي را تعطيل كنند 60 درصد از مصوبات سفر اول رييس جمهور به استان اجرا شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: استاندار كهگيلويه وبويراحمد: مديران نبايد به بهانه كمبود اعتبار پروژه‌اي را تعطيل كنند 60 درصد از مصوبات سفر اول رييس جمهور به استان اجرا شده است
خبرگزاري دانشجويان ايران - ياسوج
سرويس: شهرستان‌ها

استاندار كهگيلويه و بويراحمد گفت: مديران، كارشناسان و مسؤولان اجرايي استان از دخالت دادن مسايل سردسيري و گرمسيري، قومي و قبيله‌اي، حزبي و گروهي در نحوه اجراي مصوبات دور دوم سفر رييس جمهوري به اين استان پرهيز كنند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه كهگيلويه و بويراحمد، سيد مسعود حسيني در نشست پيگيري مصوبات دور دوم سفر هيات دولت به استان، افزود: اين گونه مسايل به عنوان مانع پيش روي فعاليت مديران در زمينه اجراي مصوبات است.

وي اظهار كرد: به دليل اين كه پيش نويس اوليه مصوبات دور دوم سفر با كار كارشناسانه و زمان بيشتري انجام گرفته در روند توسعه استان نقش بسزايي دارند.

استانداركهگيلويه وبويراحمد در زمينه پيشرفت و اجراي مصوبات دور اول سفر هيات دولت به استان تصريح كرد: تاكنون حدود 60 درصد از اين مصوبات اجرايي و به بهره ‌برداري كامل رسيده و حدود 9/37 درصد آن‌ها در دست اقدام و بقيه در حال پي‌گيري است.

حسيني يادآور شد: گزارش دهي كامل و مستمر از نحوه اجرا و پيشرفت كاري اين پروژه‌ها از سوي مسؤولان و مديران اجرايي استان امري ضروري است.

وي تاكيد كرد: مديران اجرايي استان نبايد به بهانه كمبود اعتبار پروژه‌اي را تعطيل كنند؛ بلكه بايد باسعي و تلاش خود براي پيگيري و به اتمام رساندن اين مصوبات فعاليت كنند.

همچنين اميدعلي پارسا، معاون برنامه‌ريزي استاندار كهگيلويه و بويراحمد، نيز گفت: از نيروهاي متخصص جهت پيگيري مصوبات دور دوم سفر هيات دولت به استان استفاده شود.

وي افزود: در دور دوم سفر هيات دولت به استان كهگيلويه‌ و بويراحمد، تصويب 80 مصوبه وظيفه‌اي سنگين را بر دوش دستگاه‌هاي اجرايي و ديگر مسؤولان اين استان گذاشته است.
 سه شنبه 12 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 245]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن