تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813078929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از سوي سازمان اوقاف و امور خيريه كشور 1300 مبلغ در ماه رمضان به نقاط محروم كشور اعزام مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: از سوي سازمان اوقاف و امور خيريه كشور 1300 مبلغ در ماه رمضان به نقاط محروم كشور اعزام مي‌شوند
خبرگزاري فارس: مديركل امور ديني و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه كشور گفت: در ماه مبارك رمضان، امسال هزار و 300 نفر از مبلغان از سوي سازمان اوقاف به نقاط محروم كشور اعزام مي‌شوند.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، غلامرضا ناظمي، امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اينكه درآمد برخي از موقوفات طبق نظر واقفين بايد در فعاليت‌هاي تبليغي و ديني هزينه شود، سازمان اوقاف و امور خيريه كشور از سال 70 تاكنون نسبت به اعزام مبلغ در ايام مختلف سال به نقاط محروم كشور اقدام كرده است.
وي ادامه داد: با توجه به اينكه اعزام مبلغان اثرات بسيار قابل توجهي در مناطق مختلف كشور داشته است، ما همواره تلاش كرده‌ايم تا تعداد مبلغان خود را افزايش دهيم و در حالي كه در سال 70 فقط 490 نفر مبلغ از سوي اين سازمان به سراسر كشور اعزام شدند، اين رقم در سال گذشته به 3 هزار و 30 نفر رسيده است.
مديركل امور ديني و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه كشور با اشاره به حلول ماه مبارك رمضان و ضرورت اعزام مبلغان بيان داشت: در ماه مبارك رمضان از سوي سازمان اوقاف كشور هزار و 300 نفر از طلاب به استان‌هاي كرمان، سيستان و بلوچستان، چهارمحال و بختياري، كرمانشاه، كردستان، بوشهر و فارس اعزام مي‌شوند.
وي با اشاره به اعزام مبلغان از سوي سازمان اوقاف در فصل تابستان اضافه كرد: اعزام مبلغان در تابستان براي اولين بار انجام شد و در اين طرح 300 نفر از طلاب به نقاط مختلف كشور اعزام شدند.
ناظمي گفت: طبق پيش‌بيني‌ها تا پايان سال جاري 3 هزار و 500 نفر از سوي سازمان اوقاف و امور خيريه كشور به تبليغ اعزام مي‌شوند.
مديركل امور ديني و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه كشور با اشاره به تعدد دستگاه‌ها و نهادهاي اعزام‌كننده مبلغ تصريح كرد: بايد ستادي تشكيل شود و كليه كار اعزام مبلغ به صورت هماهنگ توسط اين ستاد به سراسر كشور انجام پذيرد و دستگاه‌هاي فعال در اين زمينه نيز بايد با اين ستاد همكاري لازم را داشته باشند.
انتهاي پيام/م
 يکشنبه 10 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن