تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818889371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حماس اعمال تبعيض در حق اسراي فلسطيني را محكوم كرد/ تاكيد بر آزادي تمام اسرا


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حماس اعمال تبعيض در حق اسراي فلسطيني را محكوم كرد/ تاكيد بر آزادي تمام اسرا
يك مقام مسئول جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) اعمال تبعيض در حق اسراي اين جنبش را محكوم كرد.

به گزارش خبرگزاري مهر، اين مقام ناشناس ضمن استقبال از آزادي 200 اسير فلسطيني از بند زندان هاي رژيم صهيونيستي از جمله سعيد العتبه و ابو علي يطا به نكاتي اشاره كرد و گفت: بازي رژيم صهيونيستي در اعمال تبعيض در حق اسراي آزاد شده بر اساس وابستگي هاي حزبي و مواضع سياسي آنها بازي بسيار ننگيني است كه عواقب شوم آن به خودشان باز خواهد گشت و ملت ما خواستار آزادي همه اسراي فلسطيني بدون تبعيض است.

وي گفت: آزادي گروهي از اسرا يك دستاورد و پيروزي بزرگ براي مقاومت و پايداري ملت و اسراي قهرمان ماست و اشغالگران و يا طرف هاي سياسي فلسطيني هرگز نبايد از اين مسئله عادلانه و مقدس بهره گيري سياسي كنند.

اين مقام كه نامي از وي برده نشده، گفت: مسئله آزادسازي اسراي فلسطيني همچنان در راس اولويت هاي جنبش مقاومت اسلامي حماس و ساير گروه هاي مقاومت فلسطيني قرار خواهد داشت.

در خبري ديگر، "فوزي برهوم" سخنگوي حماس اظهار داشت: جنبش حماس از بازگشت هر اسير فلسطيني به خانه و كاشانه اش استقبال مي كند و تاكيد دارد كه آزادي حق مسلم آحاد اسراي شجاع و قهرمان فلسطين است و اسراي فلسطيني تحت ظلم و جنايت اشغالگران بازداشت شده اند.

وي افزود: حماس همچنين تلاش هاي اشغالگران براي سوء استفاده از آزادي اسرا جهت تحقق اهداف خود را به طوري كه تنها اسراي عضو گروهي خاص آن هم از كرانه باختري و نوار غزه را آزاد كردند، محكوم و تاكيد مي كند كه دشمن صهيونيستي هرگز در تلاش براي باج گيري از ملت فلسطين يا گسترش شكاف داخلي موافق نخواهد شد و سوء استفاده اشغالگران از مساله عادلانه و مقدس اسرا هرگز حماس را از ادامه مبارزه براي آزادي همه اسرا بدون تبعيض باز نخواهد داشت و تاكيد مي كند كه به مبارزان خود براي آزادي تمامي اسراي قهرمان ادامه خواهد داد.

جنبش مقاومت حماس در عين حال همكاري سازمان اطلاعات تشكيلات خودگردان با عناصر امنيتي رژيم صهيونيستي را محكوم كرد.

يك مقام مسئول جنبش مقاومت اسلامي حماس اظهار داشت: بر اساس اطلاعات دريافتي، شماري از افسران و فرماندهان سازمان حفاظت اطلاعات تشكيلات خودگردان در كرانه باختري به رياست "زياد هب الريح" با همكاري و هماهنگي مستقيم با سرويس هاي امنيتي رژيم صهيونيستي با اسراي در بند زندان هاي اين رژيم تماس گرفته و به آنان وعده داده است تا در صورت ارائه اطلاعات درباره گروه هاي مقاومت براي آزادي آنان ميانجيگري خواهد كرد.

بر پايه اين اطلاعات، "ماهر صبح" ملقب به "شكيب" فرمانده سازمان حفاظت اطلاعات در شمال كرانه باختري به طور علني با اسرا تماس گرفته و از آنان چنين درخواستي كرده است.

اين مقام اعلام كرد: حماس ضمن محكوم كردن جاسوسي آشكار سازمان حفاظت اطلاعات تشكيلات خودگردان، نسبت به ادامه اين توطئه در حق اسراي در بند زندان هاي رژيم صهيونيستي هشدار داد و تاكيد كرد كه اين جاسوسان تمامي وجود خود را وقت خدمت رساني به اشغالگران كرده اند و دير يا زود تاوان اين خيانت و جاسوسي خود را به طور سنگين پرداخت خواهند كرد.
 سه شنبه 5 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن