تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814720066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رقابت هاي دوچرخه سواري كشور ؛ مهدي سهرابي در استقامت نفراول شد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: رقابت هاي دوچرخه سواري كشور ؛ مهدي سهرابي در استقامت نفراول شد
تهران - واحد مركزي خبر - ورزشي 1387/06/05

دومين مرحله مسابقات دوچرخه سواري قهرماني باشگاه هاي ايران كه از شنبه 2 شهريور در دو بخش پيست و جاده در تهران آغاز شده بود امروز با برگزاري رشته استقامت و با برتري تيم دانشگاه آزاد اسلامي تهران به پايان رسيد .
به گزارش واحد مركزي خبر امروز در رشته استقامت جاده دوچرخه سواران 13 تيم حاضر در اين رقابتها مسير 100 كيلومتري اين مسابقه را ركاب زدند و در پايان مهدي سهرابي دوچرخه سوار تيم مس كرمان با زمان 2 ساعت و 16 دقيقه و 10 ثانيه زودتر از ديگر رقبا از خط پايان گذشت و در سكوي نخست ايستاد و مدال طلا گرفت .
عباس سعيدي تنها از تيم دانشگاه آزاد اسلامي ، حسين عسگري از تيم پتروشيمي تبريز و سيد مصطفي سيدر ضائي از تيم شهرداري مهريز يزد هم به ترتيب با زمان مشابه نفر اول در سكوهاي دوم تا چهارم ايستادند .
در مجموع رده بندي تيمي پيست و جاده نيز تيم دانشگاه آزاد اسلامي با كسب 1048 امتياز در سكوي قهرماني ايستاد .
تيمهاي مس كرمان با 967 امتياز ، شهرداري مهريز يزد با 850 امتياز ، پتروشيمي تبريز با 776 امتياز ، پيكان تهران با 731 امتياز و نيروي زميني ارتش با 512 امتياز به ترتيب در رده هاي دوم تا ششمي اين رقابتها ايستادند .
اين مسابقات در 5 رشته پيست و 2 رشته جاده به مدت 4 روز در پيست دوچرخه سواري مجموعه ورزشي آزادي تهران ، فاز 2 چيتگر و كمربندي شمالي فرود گاه بين المللي امام خميني ( ره ) برگزار شد .
در اين مسابقات 100 دوچرخه سوار در قالب تيمهاي دانشگاه آزاد اسلامي كرج ، پيكان تهران ، پتروشيمي تبريز ، مس كرمان ، نيروي زميني ارتش ، دانشگاه آزاد گرگان ، شهرداري مهريز يزد ، شهركهاي صنعتي خوزستان ، سازمان حمل و نقل ترافيك شهرداري تهران ، مس نوين ، هيات ايلام ، ، هيات همدان و شهركهاي صنعتي زاهدان حضور داشتند .
0001/10105/12
 سه شنبه 5 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن