تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812980093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك مسوول: دولت براي اجراي طرحهاي عمراني اهتمام ويژه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: يك مسوول: دولت براي اجراي طرحهاي عمراني اهتمام ويژه دارد
داخلي. اجتماعي. هفته. دولت
معاون عمراني استاندار خراسان رضوي گفت:دولت نهم اهتمام ويژه‌اي به اجراي طرحهاي عمراني و خدمات رساني به مناطق مختلف كشور بويژه مناطق كمتر توسعه يافته دارد.

مهندس سعيد حسين پور روز دوشنبه در جلسه شواري اداري گناباد افزود:دولت نهم در بحث نهادينه كردن ارزشها اصيل انقلاب و ادامه راه شهيدان و امام راحل مسير اصلي را طي نموده است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، وي گفت:دولت براي تلاش در جهت حل مشكلات مردم سفرهاي استاني را طراحي و در دو دوره به اجرا گذاشت كه تاثير زيادي در توسعه فرهنگي ،اجتماعي ، اقتصادي و عمراني داشته است.

او افزود: بسيار از مشكلات مردم دراين سفرهاي شناسايي و درجهت حل آنها اقدامات مناسبي صورت گرفت.

معاون استاندار خراسان رضوي گفت:سفر دوم هيات دولت به خراسان رضوي ‪۳۵۰‬ مصوبه داشت كه هم اكنون در حال اجرا است و از پيشرفت قابل قبولي برخوردار است.

وي افزود:در هفته دولت از چهار هزار و ‪ ۵۰۰‬پروژه در دست اجرا در سطح استان ، يكهزار و ‪ ۲۰۰‬پروژه عمراني با اعتباري معادل سه هزار و ‪۵۰۰‬ ميليارد ريال به بهره‌برداري مي‌رسد كه اين امر تاكنون سابقه نداشت.

حسين پور گفت:با حمايت‌هاي دولت نهم و خواسته ديرينه مردم گناباد عمليات اجرايي باند دوم محور گناباد به سمت تربت حيدريه نيز آغاز شد.

وي همچنين از اختصاص ‪ ۲۵‬ميليارد ريال براي پروژه‌هاي عمراني شهرداريهاي پنج شهر تابع گناباد از محل سفر دوم هيات دولت به خراسان رضوي خبر داد و افزود:از محل تجميع عوارض نيز ‪ ۱۰‬ميليارد ريال به شهرداريهاي اين منطقه پرداخت شده است.

معاون استاندار خراسان رضوي با اظهار اين كه بر اساس برنامه ريزي صورت گرفته بايد سالانه حدود ‪ ۱۲۲‬هزار واحد مسكوني در قالب مسكن مهر در خراسان رضوي ساخته شود،گفت:برخي از طرح‌هاي مسكن مهر در استان تا ‪ ۹۵‬درصد پيشرفت داشته و برخي از تعاوني‌هاي طرف قرارداد نيز عمليات ساخت مسكن را آغاز كرده‌اند.

نماينده مردم گناباد در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين جلسه گفت:انقلاب اسلامي فرصت خدمت به مردم را به مسوولين داده است كه بايد از اين فرصت به بهترين وجه استفاده كرد.

دكترمهدي مهدي زاده افزود:يكي از راههاي خدمت به مردم عمران و آباداني در مناطق محروم بويژه مناطق كمتر توسعه يافته است.

وي گفت:توسعه و آباداني داراي چند محور اصلي است كه مهم‌ترين آنها بخش صنعت و كشاورزي است كه در گناباد زمينه رشد آن بسيار مهيا است و جا دارد كه دولت نهم به عنوان دولت عدالت محور براي حمايت از سرمايه‌گذاران اهتمام بيشتر به خرج دهد.

مهدي زاده افزود: وضعيت موجود شهرستان گناباد مطلوب نيست و بايد براي بهتر شدن وضعيت همه مسوولين و كساني كه براي توسعه دل مي‌سوزانند تلاش مضاعفي انجام دهند.

فرماندار گناباد نيز گفت:به همت دولت نهم روند توسعه‌اين شهرستان شتاب بيشتري نسبت به گذشته گرفته است.

محمد صفايي افزود:در سال جاري ‪ ۲۰۰‬ميليارد ريال بودجه عمراني براي پروژه‌هاي نيمه تمام اين خطه اختصاص يافته‌است.ك/‪۳‬
 دوشنبه 4 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن