تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813110395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

‪ ۷۰۰‬كيلومتر بزرگراه در آذربايجان غربي ساخته خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ‪ ۷۰۰‬كيلومتر بزرگراه در آذربايجان غربي ساخته خواهد شد
داخلي. اقتصادي. ارتباطات. راه و ترابري.

مديركل راه و ترابري آذربايجان غربي از احداث ‪ ۷۰۰‬كيلومتر بزرگراه در اين استان خبر داد.

عباس فرومندي روز شنبه در گفت و گو با ايرنا اظهارداشت: با احداث اين ميزان بزرگراه كه در زمان حاضر در دست مطالعه و ساخت مي‌باشد تحول شگرفي در بخش اقتصادي اين استان بوجود خواهد آمد.

وي اين بزرگراه‌ها را شامل اواوغلي به خوي و سلماس، خان تختي به سلماس، سلماس صوفيان، كنار گذر شرق اروميه، اروميه به مياندوآب ، مياندوآب به سنندج تا كرمانشاه و نقده، پيرانشهر به تمرچين و مياندوآب به شاهين‌دژ و تكاب اعلام كرد.

فرومندي گفت: با بهره‌برداري از اين ميزان بزرگراه، علاوه بر ارتباط شمال به مركز و جنوب استان زمينه ارتباط آذربايجان غربي به مرز خسروي و كربلاي معلي نيز از طريق استان‌هاي كردستان و كرمانشاه فراهم خواهد شد.

وي از ديگر مزاياي احداث اين بزرگراه‌ها در استان را ارتباط آذربايجان غربي به بزرگراه شمال جنوب بندر امام خميني و خليج فارس عنوان كرد.

فرومندي در مورد ديگر طرح‌هاي در دست اجرا در اين استان گفت: امسال ‪۲۵۰‬ طرح مختلف در بخشهاي راهسازي، بهسازي و روكش آسفالت همچنين ايمن‌سازي محورهاي مواصلاتي در دست اجراست.

مديركل راه و ترابري استان افزود: براي اجراي اين طرح‌ها هفت هزار و ‪۱۰۰‬ ميليارد ريال اعتبار تخصيص يافته است.

وي گفت: در بخش ايمن‌سازي محورهاي مواصلاتي نيز ‪ ۱۰‬نقطه حادثه خيز استان شناسايي و با هفت ميليارد ريال اعتبار در دست اجراست.

فرومندي اضافه كرد: پيش‌بيني مي‌شود تا پايان برنامه چهارم توسعه كشور ‪۷۰‬ درصد جاده‌هاي روستاهاي بيش از ‪ ۱۰۰‬خانوار بهسازي و آسفالت شوند كه در همين راستا اين طرح تاكنون در روستاهاي مهاباد، اشنويه و بوكان به اجرا گذاشته شده است.

وي گفت: به همين مناسبت ‪ ۲۱‬طرح راهسازي و بهسازي نيز با ‪ ۱۲۰‬ميليارد ريال اعتبار در هفته دولت در استان به بهره‌برداري مي‌رسد.ك/‪۳‬
 شنبه 2 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 254]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن