تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815171559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه موقت گناوه: مساجد شريان حيات دين مبين اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: امام جمعه موقت گناوه: مساجد شريان حيات دين مبين اسلام است
داخلي. اجتماعي. مسجد.

امام جمعه موقت گناوه گفت : مساجد شريان حيات دين مبين اسلام است و حضور مسلمين در اين پايگاه اسلامي جامعه ديني را تعالي مي‌بخشد.

حجت‌الاسلام شيخ عبدالعلي بدري درخطبه‌هاي نمازجمعه اين هفته گناوه افزود:
نشر و احياي احكام دين در مساجد انجام مي‌شود و جهاد در راه دين نيز از پايگاه مسجد شكل مي‌گيرد.

به گزارش ايرنا وي يادآورشد: آيات و روايات مكرري در جايگاه والاي مسجد بيان شده چنانكه خداوند در قران كريم به حضور مسلمين در مسجد و احياي اين پايگاه ديني سفارش كرده است.

خطيب جمعه گناوه گفت: روايت است كه يكي از شاكيان روز قيامت از انسان مسلمان، مسجد است كه شكايت مي‌كند افراد ساكن درپيرامون آن مسجدي نبوده‌اند و در رونق و احياي اين پايگاه ديني كوشش نكرده‌اند.

وي همچنين به استناد روايات از بزرگان دين بيان كرد كه هرمومني كه پيش از ديگران وارد مسجد شود و آخر از ديگران از اين مكان مقدس خارج شود، نزد خدا مهبوب تر است.

حجت‌الاسلام بدري با اشاره به‌اينكه احياي مسجد به‌معني حضورپرشور مومنان در اين پايگاه ديني است، افزود: اگر در احياي مسجد كوتاهي شود، معنويت جامعه كم رنگ خواهد شد.

امام جمعه گناوه در بخش ديگري از خطبه‌ها با اشاره به روز پزشك و تبريك اين روز به پزشكان گفت: جامعه پزشكي براي سلامت مردم زحمات زيادي مي‌كشد و چه خوب است كه اين تلاشگران عرصه سلامت به افراد كم بضاعت و مستضعف نيز عنايت بيشتري داشته باشند و در درمان آنان مسايل مالي را كم رنگ كنند.

وي همچنين هفته دولت و روز كارمند را تبريك گفت و از مسوولان وكارمندان خواست تا در خدمت به مردم رضاي خداوند و روش و منشي شهيداني نظير رجايي و باهنر را سرلوحه كار خود قرار دهند.

فرماندار گناوه پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه به بيان عملكرد دولت در توسعه و آباداني اين شهرستان پرداخت و گفت: در دولت نهم عمران و آباداني با اجراي بيش از ‪ ۲۰۰‬پروژه شتابان شده است.

تيمور يزدانشناس افزود: هزاران ساعت تلاش مديران و خدمتگزاران مردم براي توسعه و سازندگي و رفع محروميتهاي شهرستان در چند دقيقه و ساعتي سخنراني قابل وصف نيست اما بايد تلاش شود تا كارهاي بزرگي كه براي رفاه و آسايش مردم در شهر و روستاها انجام مي‌شود به اطلاع عموم رسانده شود.

وي پشتيباني، همدلي و همراهي مردم را در شتاب توسعه اثربخش دانست وگفت:
هرچه مردم به مسوولان نزديكتر باشند، كارها با سرعت و دقت بيشتري در جهت پاسخگويي به مطالبات مردم پيش مي‌رود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد. ك/‪۲‬
 جمعه 1 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن