تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814680287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسوول موسسه قرآن و نهج البلاغه كشور اطلاع رساني در زمينه قرآن ضعيف است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مسوول موسسه قرآن و نهج البلاغه كشور اطلاع رساني در زمينه قرآن ضعيف است
فرهنگي. قرآن . اطلاع رساني
مسوول موسسه قرآن و نهج البلاغه كشور گفت: كار اطلاع رساني در زمينه قرآن، مسابقه‌هاي قرآني و نهج البلاغه بطور قابل ملاحظه‌اي كم رنگ است.

محمد رضازاده جويباري روز چهارشنبه در حاشيه هشتمين دوره مسابقه‌هاي حفظ و مفاهيم قرآن مجيد و نهج البلاغه در اردبيل، در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اغلب مسوولان ارگان‌ها و سازمان‌هاي فرهنگي استان اردبيل و ديگر استان‌هاي كشور از برگزاري چنين مسابقه‌هايي استقبال مطلوب نمي‌كنند وي اظهارداشت: متاسفانه به علت ناكافي بودن اطلاع رساني و استقبال كم رنگ از سوي مسوولان سازمان‌ها و ارگان‌هاي فرهنگي ، در مسابقه‌هاي قرآني اغلب فقط شاهد حضور خود مسابقه‌دهندگان هستيم.

او گفت: آنطوري كه انتظار مي‌رفت در سطح شهر اردبيل بنرها و پوسترهاي هشتمين دوره مسابقه‌هاي سراسري حفظ و مفاهيم قرآن و نهج البلاغه مشاهده نمي شود.

وي افزود: باوجود آنكه اسامي تعدادي از ارگان‌ها و سازمان‌هاي فرهنگي استان اردبيل براي همكاري در برگزاري اين دوره از مسابقه‌ها قيد شده است، اما متاسفانه آن‌ها همكاري موثري در اين زمينه نداشته اند.

حجت‌الاسلام رضازاده جويباري تاكيد كرد: اگر مسوولان ذيربط قرآني با اطلاع - رساني مناسب در اين زمينه حضور پر رنگ داشته باشند، نوجوانان و جوانان علاقه مند به مسايل مذهبي و قرآني نيز تشويق خواهند شد و حضور چشمگيري در اينگونه مراسم‌ها و برنامه‌ها خواهند داشت.

وي گفت: بايد اين مشكل كه علاقه مندان و فعالان موسسات قرآني را آزار مي دهد، توسط كارشناسان و مسوولان فرهنگي ذيربط بطور جدي آسيب شناسي و راهكار مناسبي براي افزايش استقبال عمومي از برنامه‌هاي قرآني انديشيده شود.

وي اظهار اميدواري كرد شركت‌كنندگان در اين مسابقه‌ها ضمن استفاده از تجربيات همديگر آموخته هايشان در دل و جان نفوذ كند و در رفتار و كردار آنان نمايان شود.

وي هدف ازبرگزاري اين مسابقه‌ها را ايجاد انگيزه و علاقه بيشتر در حافظان قرآن مجيد، ارتقاي سطح كيفي و كمي فعاليت‌هاي قرآني و ايجاد شور و نشاط در ميان نوجوانان و جوانان ذكر كرد و گفت: به ‪ ۸۰‬نفر از افراد برگزيده اين رقابت‌ها در رشته‌هاي مختلف قرآني جوايزي اهدا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا هشتمين دوره مسابقه‌هاي سراسري حفظ و مفاهيم قرآن مجيد و نهج البلاغه از روز دوشنبه هفته جاري در شهر اردبيل آغاز شده و تا روز پنجشنبه اين هفته ادامه دارد.

در اين مسابقه‌ها ‪ ۳۵۰‬نفر از خواهران و برادران حافظ قرآن كريم از سراسر ايران كه برگزيدگان شعب موسسه قرآن و نهج البلاغه كشور هستند، در رشته‌هاي گوناگون و نيز مفاهيم قرآن مجيد و نهج البلاغه با هم رقابت دارند.
 چهارشنبه 30 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 231]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن