تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814745993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آگهي يك ناشر آمريكايي براي جعل امضاي نويسندگان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: آگهي يك ناشر آمريكايي براي جعل امضاي نويسندگان
يك ناشر آمريكايي با درج آگهي در يك سايت اينترنتي كه با هدف جعل امضاي نويسندگان صورت گرفته از كساني كه مهارتي در تقليد دستخط و امضاي ديگران دارند دعوت به همكاري كرده است.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از گاردين، اين ناشر هدف خود را از استخدام 14 جاعل حرفه اي امضا تلاش براي كم كردن زحمت نويسندگان آثار پرفروشي دانست كه گاه در روزهاي آغاز انتشار آثارشان مجبورند تا ساعتها در كتابفروشيها به امضاي كتاب براي خوانندگان بپردازند و اين مسئله اغلب اين نويسندگان ثروتمند و بي نياز را از شركت در مراسم رونمايي كتاب فراري داده است.

از طرفي منفعت سرشار فروش انفجاري كتابها با امضاي نويسندگان مسئله اي نيست كه براي ناشران قابل چشم پوشي باشد و ايده اين ناشر كه هنوز هويتش مشخص نشده بر پايه همين نياز شكل گرفته و قرار است دستمزدي معادل 25 دلار براي امضاي 200 كتاب به هر يك از اين جاعلان ادبي پرداخت شود.

اين ناشر در آگهي خود ضمن قانوني خواندن كليت كار، تعريف جامعي نيز از مراحل آن ارايه كرده و قرار است پس از استخدام افراد مورد نياز، نويسنده مورد نظر با حضور در محل انجام كار نسخه اي از امضاي خود را در اختيار گروه قرار داده و سپس كار براي مدت دو روز متوالي به ازاي هشت ساعت در هر روز آغاز شود و طبق محاسبات فرضي اگر درج هرامضا 15 ثانيه يا كمتر طول بكشد در پايان اين روزها ناشر 53760 نسخه امضا شده از كتابها را آماده فروش خواهد داشت.

با اين روش از شلوغي بيش از حد و ايجاد صفهاي طويل هم جلوگيري خواهد شد و سرعت و آمار فروش هم بالا نگه داشته مي شود.
 چهارشنبه 30 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن